کد خبر: ۴۸۰۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶

بلای هولناک که بر سر دختر جوان در پشت پیشخوان مغازه آمد + عکس

با گذشت بیش از ۴ سال از قتل دختر صراف، تلاش برای دستگیری عامل جنایت بی‌نتیجه مانده و در این شرایط خانواده مقتول با حضور در دادسرا درخواست پرداخت دیه از بیت‌المال را کردند.
آفتاب‌‌نیوز : با گذشت بیش از ۴ سال از قتل دختر صراف، تلاش برای دستگیری عامل جنایت بی‌نتیجه مانده و در این شرایط خانواده مقتول با حضور در دادسرا درخواست پرداخت دیه از بیت‌المال را کردند.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۰۸_۰۰-۰۸-۴۴

این حادثه 23اردیبهشت سال 92رخ داد. آن روز پسر جوانی وارد یک مغازه صرافی در میدان فردوسی شد و قیمت دلار را  پرسید. او سپس از مغازه بیرون رفت و دقایقی بعد مجددا بازگشت و ادعا کرد که قصد خرید دلار دارد. وی کارت عابربانکش را در اختیار دختر جوانی که پشت پیشخوان بود قرار داد اما وی اظهار داشت که باید کارت ملی نیز همراهش باشد.

پسر جوان به بهانه اینکه پدرش قرار است کارت ملی را به دستش برساند در صرافی منتظر نشست تا همه مشتریان از مغازه بیرون بروند. وقتی دختر جوان در صرافی تنها شد، او چاقویی از کیفش بیرون کشید و با حمله به وی ضربه‌ای به پهلوی دختر جوان وارد کرد. او بعد از آن دلارهایی را که داخل کشو بود، سرقت کرد و پا به فرار گذاشت.

دقایقی بعد مأموران پلیس با تماس همسایه‌ها در جریان ماجرا قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. دختر جوان به بیمارستان منتقل شد اما چند روز بعد بر اثر شدت جراحت و خونریزی داخلی به کام مرگ فرو رفت. بررسی‌ها نشان می‌داد که قربانی، گیتی نام داشت و مدت 3سال بود که در صرافی پدرش کار می‌کرد. پدر مقتول گفت: صرافی متعلق به من بود و دختر و پسرم در آنجا کار می‌کردند.
یک ساعت پیش از حادثه برای انجام کاری از مغازه بیرون رفتم. پسرم هم به‌دنبال انجام کاری بود و متأسفانه وی نیز زمان حادثه در مغازه حضور نداشت. در این حادثه حدود 13یا 14هزار دلار سرقت شد و پس از انتقال دخترم به بیمارستان، پزشکان فقط پهلوی وی را بخیه زدند و او را مرخص کردند. وقتی به خانه رسیدیم دخترم حالش خراب شد و مجددا او را به بیمارستان دیگری بردیم. آنها وقتی بخیه‌ها را شکافتند و معاینات لازم را انجام دادند، متوجه شدند که طحال، کلیه و قسمتی از روده دخترم بر اثر ضربه چاقو پاره شده است. به همین‌خاطر او بلافاصله به اتاق عمل رفت اما تلاش پزشکان نتیجه‌ای نداد و او سرانجام بر اثر خونریزی داخلی جان باخت.

به‌دنبال این حادثه، تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بررسی تصاویر دوربین مداربسته صرافی پرداختند و با به‌دست آمدن عکس سارق جنایتکار ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری وی شروع شد. در این رابطه چند مظنون دستگیر شدند اما چون مدارکی علیه آنها نبود، آزاد شدند. حالا با گذشت 4سال و 5‌ماه از زمان حادثه با توجه به اینکه عامل جنایت شناسایی و دستگیر نشده است، پدر و مادر گیتی با مراجعه به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران درخواست دیه از بیت‌المال را مطرح کردند. در همین حال قاضی محسن مدیرروستا پرونده را به دادگاه کیفری فرستاد تا قضات در این خصوص نظر خود را اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین