کد خبر: ۴۸۰۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

خودکشی حامد 24 ساله در پونک / مرگ مشکوک امیر در بستر خواب + جزئیات 2 مرگ مشکوک

پرونده مرگ مرموز دو پسر جوان که در جریان دو حادثه جداگانه به کام مرگ رفته‌اند، بررسی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : پرونده مرگ مرموز دو پسر جوان که در جریان دو حادثه جداگانه به کام مرگ رفته‌اند، بررسی می‌شود.

ساعت 17 روز جمعه چهاردهم مهرماه قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری 159 بی‌سیم از مرگ مشکوک پسر 21 ساله‌ای در بیمارستان مهدیه تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد پسر 21 ساله‌ای به نام امیر روبه‌رو شدند که آثار کبودی روی گردنش دیده می‌شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت پیکر بی‌جان پسر جوان دقایقی قبل از سوی خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده است. در نخستین گام مأموران از پدر امیر تحقیق کردند. 

وی گفت: شب قبل همراه امیر برای عزاداری به هیئت محل رفتیم و نیمه شب به خانه برگشتیم و خوابیدیم. صبح دوباره برای انجام کاری به هیئت رفتم تا اینکه ساعتی بعد همسرم با من تماس گرفت و گفت امیر از خواب بیدار نمی‌شود. به سرعت خودم را به خانه رساندم و پیکر بی‌جان پسرم را به بیمارستان منتقل کردم، اما پزشکان اعلام کردند امیر فوت کرده است. 
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد پسر جوان به دستور قاضی منافی آذر برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پرشکی قانونی فرستاده شد.

سقوط مرگبار پسر 24 ساله 
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران کلانتری 140 باغ فیض سقوط مرگبار پسر جوانی از ساختمان مسکونی حوالی پونک در خیابان همیلا به قاضی منافی آذر اطلاع دادند. بررسی‌های مأموران در محل حادثه حکایت از این داشت لحظاتی قبل پسر 24 ساله‌ای که حامد نام دارد از پنجره خانه‌شان در طبقه پنجم ساختمان مسکونی به طرز مرموزی به داخل خیابان سقوط کرده و جان باخته است. در ادامه جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از مأموران پلیس به دستور قاضی منافی‌آذر مأمور تحقیق درباره این حادثه شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین