کد خبر: ۴۸۰۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
جدال ترامپ و باب کورکر بر سر ایران بالا گرفت

حمله ترامپ به سناتور ارشد آمریکایی و برجام/واکنش کورکر: کاخ‌سفید تبدیل به آسایشگاه شده/مایه شرمساریست

دونالد ترامپ، به یکی دیگر از سناتورهای هم‌حزبی‌اش حمله کرد و درباره این سناتور سرشناس در توییترش نوشت: "او التماس می‌کرد من از او حمایت کنم."
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، سناتور باب کورکر را به معامله وحشتناک با ایران متهم کرد. ترامپ، در توئیت‌هایی باب کوکر رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا را به پشتیبانی از معامله وحشتناک(توافق هسته‌ای) با ایران متهم کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، ترامپ در توئیتر خود در این زمینه نوشت: "سناتور باب کورکر "التماس کرد" من نام وی را برای انتخاب مجدد در تنسی ارسال نمایم. من گفتم "نه". سپس او این موضوع را کنار گذاشت (او گفت که نمی‌تواند بدون تایید من پیروز شود). او همچنین می‌خواست وزیر امور خارجه باشد، گفتم: "نه، متشکرم. او در واقع مسئول معامله وحشتناک با ایران است".

حمله ترامپ به سناتور ارشد آمریکایی و برجام/واکنش کورکر: کاخ‌سفید تبدیل به آسایشگاه شده/مایه شرمساریست

به گزارش آفتاب‌نیوز،  این سناتور جمهوریخواه چند روز پیش در یک مصاحبه در جواب این سوال که چه کسانی مراقب هستند کشور به هرج و مرج نیافتد، از رئیس‌جمهور نام نبرده بود و در عوض گفته بود که رئیس دفتر آقای ترامپ، وزیر دفاع و وزیر خارجه، کشور را از افتادن به ورطه بحران نجات می‌دهند. 

سخنگوی کاخ سفید روز جمعه به این سخنان واکنش نشان داد و گفت که اتفاقا این رئیس‌جمهوری آمریکاست که کشور را نجات می‌دهد.

حمله ترامپ به سناتور باب کورکر و برجام

پاسخ سناتور کورکر به ترامپ

به گزارش آفتاب‌نیوز، سناتور کورکر نیز به این توئیت‌های ترامپ واکنش نشان داده و نوشت: مایه شرمساریست که کاخ سفید تبدیل به آسایشگاه شده است. حتما امروز صبح یکی از مسئولین آسایشگاه در شیفت خود حاضر نشده است.

حمله ترامپ به سناتور باب کورکر و برجام+واکنش کورکر: کاخ سفید تبدیل به آسایشگاه شده/مایه شرمساریست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین