کد خبر: ۴۸۰۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶

اتهام نصری به دشان/دشان نژاد پرست است

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه که در لیگ ترکیه بازی می‌کند به انتقاد تند از دیدیه دشان پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از کانال پلاس، سمیر نصری، یکی از بازیکنان فرانسوی که با دیدیه دشان به مشکل خورده و مدت‌ها است که به تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه دعوت نمی‌شود.

این بازیکن سرشناس به انتقاد تند از دشان پرداخت و او را متهم به نژادپرستی کرد. او گفت‌: چرا کریم بنزما به تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه دعوت نمی‌شود؟ جواب این است که چون او الجزایری است، دشان دیگر او را به تیم‌ ‌ملی دعوت نمی‌کند. تنها دلیل دعوت نشدن بنزما این است. سرمربی تیم‌ ‌ملی به بازیکنان الجزایری علاقه ای ندارد.

او ادامه‌ داد: حاتم بن عرفه هم چون الجزایری است در تیم‌ ‌ملی بازی نخواهد کرد. همه ما دیدیم که در قضیه بنزما و والبونا حق با بنزما بود. اگر او تبرئه شد پس چرا دیگر به تیم‌ ‌ملی دعوت نمی‌شود؟ آقای دشان باید پاسخ دهید. بنزما می‌تواند کمک زیادی به خط حمله فرانسه کند. او در کنار ام‌باپه  یا گریزمان و یا حتی مارسیال خط حمله قدرتمندی خواهند ساخت. به من نظر دعوت نشدن بنزما اصلا دلیل ورزشی و فنی ندارد.

نصری در ادامه‌  سخنان خود به انتقاد از باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن پرداخت و گفت‌: باشگاهی که حاضر است برای جذب یک بازیکن 220 میلیون یورو پرداخت کند نمی‌تواند حقوق حاتم بن عرفه را پرداخت کند؟ چنین چیزهای بسیار عجیب است. باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن به بن عرفه ظلمی آشکار می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین