کد خبر: ۴۸۱۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

روی اعصاب برانکو رژه نروید!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس دو سال است که می‌خواهد یکی از بازیکنان این تیم را اخراج کند اما بازیکن مزبور به قدری خوش‌شانس است که هر بار از خطر اخراج فرار می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
این بازیکن دو سال قبل در تمرینات پرسپولیس رفتاری را انجام داد که باعث عصبانیت برانکو شد. آن‌طور که یکی از مسئولان باشگاه همان زمان به ما خبر داد، برانکو فوراً دست به قلم شد و نامه‌ای به باشگاه نوشت تا این بازیکن را هرچه زودتر از لیست خارج کنند اما پادرمیانی یکی از نزدیکان طاهری، مانع از اخراج این بازیکن شد.

ماه‌ها گذشت و بازیکنی که باید اخراج می‌شد، توانست با افزایش رفاقت با دو بازیکن دیگر، پیشرفت قابل توجهی در ترکیب سرخپوشان داشته باشد و به طور کلی از حواشی فاصله گرفت. این بازیکن به حدی از پیشرفت رسید که نزد هواداران محبوب شد و در نظرسنجی‌ها، جزو بهترین‌های پرسپولیس لقب گرفت. این شرایط به برانکو کمک کرد تا تیم بهتری داشته باشد و...

برانکو در طول این مدت تلاش کرد تا رفاقت بین بازیکنان را چند برابر بیشتر کند و تصور می‌کرد این اتفاق نیز رخ داده است. او خوشحال بود که بازیکنانش با هم رفیق و صمیمی هستند زیرا می‌دید این رفاقت در نتیجه‌‌گیری پرسپولیس نیز تأثیر مثبتی دارد. او اما به تازگی شاهد یک ماجرای دیگر شد. ماجرایی که برای پرسپولیس نیز مضر است.

شنیده‌های ما از اطراف پرسپولیس حکایت از این دارد که آن بازیکن این روزها حسابی روی ذهن برانکو رژه می‌رود و در بازی‌ها، یا اصلاً در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد و یا هر وقت در ترکیب باشد، به سرعت تعویض می‌شود. به خصوص در بازی با الهلال، این بازیکن به قدری ضعیف عمل کرد که باعث عصبانیت شدید برانکو شد و آن‌طور که شنیدیم، سرمربی پرسپولیس دیگر نمی‌خواهد به این بازیکن به اندازه گذشته بازی بدهد.

البته خوش‌شانسی‌های بازیکن مورد اشاره باز هم ادامه یافت تا باشگاه با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود و در این شرایط، پرسپولیسی‌ها برای حفظ بازیکنانی که دارند باید تلاش کنند چون در صورت از دست دادن آنها، توانایی جذب بازیکن جدیدی را ندارند اما برانکو از رفتارهای این بازیکن خسته شده و شاید آخرین فرصت را به او بدهد. برانکو نشان داده اهل کار کردن با بازیکنان پرحاشیه نیست و آنها را به سادگی کنار می‌گذارد و شاید در همین مدت محرومیت این خبر را شنیدید که یک بازیکن سرشناس از پرسپولیس اخراج شد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین