کد خبر: ۴۸۱۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
تیم‌های آسیایی می‌توانند چیزهایی از تیم‌های اروپایی بیاموزند

کی‌روش: ایران شانس اول پیروزی در تقابل با روسیه نیست/ رنکینگ فیفا بیشتر جنبه تفریحی دارد!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است شاگردانش در تقابل با روسیه بخت اول پیروزی نیستند.
آفتاب‌‌نیوز :
کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی دوستانه تیم‌های ملی روسیه و ایران در ورزشگاه کازان درباره تفاوت جایگاه این دو تیم در رده‌بندی فیفا گفت: فکر نمی‌کنم که ایران شانس اول پیروزی در تقابل با روسیه باشد، چون رده‌بندی تیم‌ها نشانگر قدرت اصلی تیم‌ها نیست و تنها نشانگر وضعیت کنونی تیم‌ها است و در واقع بیشتر جنبه تفریحی برای تیم‌ها دارد. البته این خوب است که در رده‌بندی فیفا بالاتر از رقبای خود باشید، اما خیلی مهم نیست. تیم‌های آسیایی می‌توانند از تیم‌های اروپایی چیزهایی بیاموزند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: باعث افتخار است که در شهر کازان و روسیه هستیم. همچنین خوشحالیم که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی خواهیم کرد. ما بازی‌های خوبی در انتخابی جام جهانی داشتیم، اما الان مرحله جدیدی است.دیدار ما با روسیه تجربه کاملی را به ما می‌دهد. چیز‌های زیادی را به دست خواهیم آورد که پیش از این نمی‌دانستیم. برای ما مهم است که با انجام بازی ها به یک تیم متحد تری دست پیدا کنیم.

کی‌روش همچنین بیان کرد: نتیجه بازی فردا برابر روسیه مهم است و هر دو تیم تلاش خواهند کرد. مهم‌ترین مسئله این بازی کسب تجربه و قوی‌تر شدن در یک آزمون دیگر بین‌المللی است.

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و ایران از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه کازان، مرکز جمهوری تاتارستان برگزار می‌شود.
منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین