کد خبر: ۴۸۱۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲

سردار عراقی: پرتاب محموله‌های تسلیحاتی ارتش آمریکا برای داعش

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: زمانی که تروریست‌ها در سوریه و عراق در حال تسلیم بودند، ایالات متحده با پرتاب محموله‌های تسلیحاتی و تغذیه‌ای از داعش حمایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی زورخانه شهرک فجر نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران درباره سخنان سیدحسن نصرالله پیرامون حمایت لجستیکی، تسلیحاتی و اطلاعاتی ارتش آمریکا از تروریست‌های تکفیری داعش، با تأکید بر این که آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی دشمن ما هستند، اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنان مخالف جمهوری اسلامی و مخالف ارزش‌های ما هستند و کار اصلی‌ دشمن ضربه زدن است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان این که استکبار همه تلاش خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است، تصریح کرد: در هر منطقه‌ای که جمهوری اسلامی حضور دارد، آمریکا به عنوان دشمن جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت تلاش می‌کند تا مسیر مقاومت را سد کند اما به برکت خون شهدا، درایت امام و رهبری، در هر میدانی که آمریکایی‌ها وارد شده‌اند، متحمل شکست سختی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی در نبرد با دشمنان گفت: جمهوری اسلامی در هر میدانی که با دشمن وارد نبرد شده، پیروز شده است.

وی ادامه داد: آمریکا در شرق سوریه یا غرب سوریه و یا در هرمیدانی که وارد شده است، در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده است؛ چراکه راه ما راه حق است و خداوند هم از راه حق حمایت می‌کند.

سردار عراقی با اشاره به این که ما نگران دشمنی آمریکا نیستیم، یادآور شد: آمریکا کماکان در همه میادین شکست خورده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی در پاسخ به سوال دیگری پیرامون پرتاب محموله‌های هوایی آمریکا برای تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش در استان‌های "دیرالزور"، "دیاله"، "صلاح الدین" و "نینوا" گفت: آمریکایی‌ها با ادعای مخالفت و مبارزه با داعش وارد سوریه و عراق شده‌اند؛ حال آنکه واقعیت با ادعای آمریکایی‌ها متفاوت است.

وی ادامه داد: هر کجا که تروریست‌های تکفیری- صهیونیستی داعش در عراق و سوریه به مشکل خورده‌اند، آمریکایی‌ها به عنوان اربابان این تروریست‌ها به کمکشان آمده‌اند.

سردار عراقی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که تروریست‌ها در سوریه و عراق در حال تسلیم شدن بودند، ایالات متحده با پرتاب محموله‌های تسلیحاتی و تغذیه ای از داعش حمایت کرد. آمریکایی‌ها هر کاری که بتوانند برای حمایت از داعش انجام می‌دهند چون به خوبی می‌دانند که دشمن داعش، جمهوری اسلامی و محور مقاومت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین