کد خبر: ۴۸۱۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

تهدید جان دانش‌آموزان خرم‌دره‌ای در پی اجرای کند یک پروژه

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: کندی در روند اجرای پروژه زیرگذر کمربندی شمالی شهر، جان دانش‌آموزان خرم‌دره‌ای را تهدید می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
لعیا جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز نگرانی از روند ساخت زیرگذر کمربندی شمالی شهر خرم‌دره، عنوان کرد: روند اجرایی این پروژه در حالی است که در منطقه منتهی به این زیرگذر پنج مدرسه با تراکم بالای دانش‌آموزی وجود دارد.

جعفری در ادامه افزود: آموزش و پرورش طی جلسات مختلف و نامه‌نگاری‌های متعدد با ارگان‌های مربوطه، نگرانی خود را از خطرات احتمالی در هنگام بازگشایی مدارس و طول سال تحصیلی ابراز کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره بیان کرد: مهر، مهربانی همه ارگان‌های شهری را می‌طلبد و بدون یاری آن‌ها در مسیر آموزش دانش‌آموزان خلل ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره اقدام به عقب‌نشینی دیوار یکی از مدارس برای دید بهتر رانندگان و تردد راحت دانش‌آموزان و نیز ایجاد درب تردد سرویس در قسمت داخلی حیاط مدرسه کرد و با ایجاد حصار در اطراف پیاده‌رو، این مدارس تا حدودی امنیت و حفظ جان دانش‌آموزان و فرهنگیان را در این مسیر بالا برد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره، یادآور شد: در حال حاضر 11 هزار دانش‌آموز در مدارس مختلف شهرستان خرم‌دره در حال تحصیل هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین