کد خبر: ۴۸۱۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

متهمین به جای تحمل حبس مسیر تردد زائرین اربعین را پاکسازی می کنند

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن متهمین به جای تحمل حبس به پاکسازی و نظافت مسیر تردد زائرین عتبات عالیات خواهند پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدرضا عدالتخواه در نشستی که با حضور روسا و دادستانهای حوزه های قضائی استان و دیگر ادارات مربوطه به منظور استفاده از مجازات های جایگزین حبس در ایام اربعین برای بهسازی و پاکسازی محیط زیست برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به زوار امام حسین(ع) از حسنات و افتخارات است، گفت: با توجه به اینکه امسال استان کرمانشاه یکی از استان های محل عبور زوار عتبات است، دستگاه قضائی تمهیداتی را در نظر گرفته و سعی دارد در این ایام به بهترین نحو به زائرین خدمت رسانی کند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات در این ایام آلوده شدن محیط زیست است که همواره محلی برای تبلیغات منفی بیگانگان شده است. آنهایی که شکوه 20 میلیونی و عشق و شور بی حد و اندازه را به امام حسین (ع) نمی بینند و با دستاویز قرار دادن این امور به سیاه نمایی می پردازند که بر اساس طرحی که در نظر گرفته ایم بر آنیم که این مشکل را مرتفع کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: در همین راستا قصد داریم با استفاده از مجازات های جایگزین حبس از نوع نظافت برای متهمینی که تمایل دارند حکم صادر کنیم تا در ایام اربعین به پاکسازی محیط زیست بپردازند و محیط را از زباله ها پاک کنند.

به گزارش ایسنا،وی افزود: این طرح از شهرستان اسدآباد شروع می شود و تا مرز خسروی ادامه دارد.

عدالتخواه ادامه داد: در این طرح متهم علاوه بر اینکه محکومیت خود را سپری می کند، از اجر معنوی نیز برخوردار خواهد شد. ضمن اینکه در نظر داریم در مراسمی از آنها قدردانی کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
0
مثل تو فیلم ها که طرف رو میبردن معدن سنگ...آقای رییس داگستری شما مسئول حفظ شان و حرمت هم هستید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین