کد خبر: ۴۸۱۶۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

علی دایی: تعطیلی لیگ به ضرر تمام تیمهاست

سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت حاضر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی که تیمش تا پایان هفته هشتم لیگ برتر در رده ششم جدول قراردارد در این نشست خبری ، گفت: متاسفانه در هفته های اخیر خوب نتیجه نگرفته ایم. با تمریناتی که انجام دادیم، سعی کردیم تا خودمان را آماده فردا کنیم. بازی سختی پیش روی ماست. سپیدرود نشان داده تیم بسیار خوبی است. این تیم برخلاف هفته های اول، اخیرا نتایج خوبی گرفته است. اگر بازی را ببریم خود را به بالای جدول می رسانیم. سعی خود را می کنیم تا فردا ببریم.

وی درباره تمرینات تیمش در تعطیلات، اظهار کرد: مطمئنا تعطیلی لیگ به ضرر تمام تیمهاست. به جز یکی دو تیم که وقت نکرده بودند آماده شوند، بقیه متضرر شدند. ما درحال برگزاری بازی های خوبی بودیم. یک امتیاز در اصفهان مقابل ذوب آهن حکم برد را دارد. سعی می کنیم از فردا عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به تعویض مربیان از سوی مدیران عامل گفت: من مدیرعامل نبودم و نمی توانم به این سوال جواب دهم. هرکسی صلاح خودش را بهتر می داند. بعضی وقت ها این کار اشتباه است و بعضی وقت ها هم درست است. بهتر است مدیران اول فصل به این مسئله توجه کنند.

به گزارش ایسنا، او درباره مطالباتش از تیم نفت و پرسپولیس گفت: ما متاسفانه وقتمان را فقط برای این چیزها صرف می کنیم. نمی دانم وضعیت نفت چه شده است ما یک جلسه ای هم از طرف دوستان داشتیم ولی چشمم آب نمی خورد که با این آدم ها نفت به سرمنزل مقصود برسد و کسی به حق و حقوقش برسد. از کسانی که در این امور دخیل هستند می خواهم که یک ضمانت بانکی یا چیزی را بگیرند. ببینند طرف این کاره است یا نه.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین