کد خبر: ۴۸۱۷۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
سفیر روسیه در تهران خطاب به دولتمردان آمریکا:

درخصوص برجام مرتکب اشتباه نشوید

سفیر روسیه در تهران خطاب به دولتمردان آمریکا تاکید کرد: ایران به طور کامل به تعهداتش درخصوص برجام پایبند بوده و هست و ما از موضع تهران به طور کامل حمایت می‌کنیم و امیدواریم دولت آمریکا در این خصوص اشتباه نکند و به برجام پایبند بماند.
آفتاب‌‌نیوز :
لوان جاگاریان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما تصریح کرد: ما از سیاست های آمریکا بویژه اقدامات اخیر دولت این کشور در قبال روسیه بسیار ناراضی و ناراحتیم.

وی گفت: ما چندین بار به دولت آمریکا اعلام کرده ایم که آماده همکاری با این کشور هستیم اما آنان آمادگی ندارند و به بهانه های مختلف از این کار خودداری و حتی تلاش می کنند که مشکلاتی برای ما چه در حوزه روابط دوجانبه و چه درخصوص مبارزه علیه تروریست ها در روسیه ایجاد کنند.

جاگاریان تصریح کرد: ما به اقدامات آنان در مبارزه با تروریست ها بسیار مشکوکیم و این پرسش مطرح است که آیا آنان با تروریست ها می جنگند یا اقداماتشان در این خصوص فرمایشی است، ما خیلی به این موضوع مشکوکیم و چند بار علنی به آنان اعلام کرده ایم.

سفیر روسیه در تهران تاکید کرد: سیاست های دولت آمریکا به بی ثباتی در منطقه غرب آسیا و سراسر جهان منجر می شود و این موضوعی است که متحدان آمریکا نیز آن را به خوبی درک می کنند و باید این کشور را قانع کنند که از چنین اقدامات خصمانه ای بپرهیزد.

وی با تأیید اقدامات حمایتی آمریکا از تروریست ها در اطراف دیرالزور سوریه گفت: وضع خیلی پیچیده است اما ما از نیروهای مسلح و دولت قانونی آقای بشار اسد حمایت می کنیم تا بتواند به مبارزه علیه تروریست ها ادامه دهد.

جاگاریان افزود: به آمریکایی ها نیز هشدار داده ایم که از چنین اقدامات خصمانه ای دست بکشند و بار دیگر از آنان می خواهیم که از اینگونه اقدامات علیه روسیه بپرهیزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین