کد خبر: ۴۸۱۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

مسکو سفر هیأت قانونگذاران روس به آمریکا را لغو کرد

مسکو در اقدامی اعتراضی نسبت به پایین کشیده شدن پرچم مجتمع‌های دیپلماتیک روسیه در سانفرانسیسکو و واشنگتن، سفر هیأت مجلس دوما به آمریکا را لغو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
«ویاچسلاو وولودین» رئیس مجلس دومای روسیه، دیدار هیأت دوما به آمریکا را به دنبال پایین کشیده شدن پرچم‌های روسیه از مجتمع‌های دیپلماتیک این کشور در سانفرانسیسکو و واشنگتن دی سی لغو کرد.

شبکه روسی «اینترفکس» در این خصوص گزارش کرد، «لنوئید اسلاتسکی» یکی از اعضای مجلس دومای روسیه در این خصوص گفت، تصمیم‌ به عدم اعزام هیأت دوما به آمریکا در واقع پاسخ درستی به پایین کشیده شدن پرچم‌های روسیه از مجتمع‌های دیپلماتیک روسیه در شهرهای آمریکا است.

پیشتر پرچم‌های روسیه از ساختمان کنسولگری این کشور در سانفرانسیسکو و دفتر نمایندگی تجاری مسکو در واشنگتن دی سی پایین کشیده شدند و وزارت خارجه آمریکا نیز این امر را تأیید کرد.

یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا به اسپوتنیک گفت که پرچم‌های روسیه بعد از تعطیلی این مجتمع‌های دیپلماتیک روسیه پایین کشیده شده است.

به گزارش فارس، روز دوم سپتامبر، مقامات آمریکا، نمایندگی تجاری روسیه در واشنگتن و یک دفتر مسکو در نیویورک را تعطیل کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین