کد خبر: ۴۸۱۸۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

مهار آتش در یک کارگاه جوراب بافی

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک کارگاه جوراب بافی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۰:۳۴ دقیقه اتش‌سوزی در یک کارگاه جوراب بافی در خیابان خیام جنوبی کوچه مشتاقی به سامانه ۱۲۵ اعلام می شود.

وی ادامه داد: ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام می‌شود. محل آتش‌سوزی دو باب منزل دو طبقه قدیمی در مجاورت هم بود که زبر زمین این دو منزل باهم مشترک شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: این زیرزمین به وسعت ۳۰۰ متر به کارگاه تولید جوراب تبدیل شده و بخشی از ان به عنوان انبار نگهداری جوراب‌های تولید شده بود همچنین طبقات بالایی و راهروها و راه پله های طبقات هم تبدیل به انبار شده و حجم زیادی از اجناس در آن چیده شده بود.

ملکی اظهارکرد: آتش از زیر زمین آغاز و بخش زیادی از آن بویژه بخش کارگاهی شعله ور بود ودود زیادی از زیرزمین متساعد شده و طبقات بالایی کاملا دودرفته بود همچنین اتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود. آتش نشانان بلافاصله عملیات را از دو ساختمان آغاز کرده و به سرعت اتش را تحت کنترل در اورده و از سرایت اتش به طبقات فوقانی جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: ایمن‌سازی لازم پس از خاموش شدن حریق انجام و دود حاصل از اتش تخلیه شد و خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت نداشته و در ساعت ۲۲:۳۰ عملیات به پایان رسید.
منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین