کد خبر: ۴۸۱۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

سفر رییس صداوسیما به سوریه

رئیس سازمان صداوسیما که به دمشق سفر کرده است با وزیراطلاع‌رسانی سوریه دیدار و گفت‎وگو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالعلی علی‌عسکری در سفری که به دمشق داشته است، شب گذشته (20 مهرماه) با رامز ترجمان، وزیر اطلاع‌رسانی سوریه دیدار و گفت‌وگو کرده است.

دیدار با برنامه‌سازان نمایشی سوریه و بازدید از رادیو و تلویزیون این کشور از مهم‌ترین برنامه‌های رییس سازمان صداوسیما در روز نخست سفر به سوریه بود.

علی‌عسکری در این دیدار بر گسترش همکاری‌های مشترک در حوزه برنامه‌های نمایشی تاکید و تصریح کرد: روحیه مقاومت و ایستادگی که در میان مردم هر دو کشور از ویژگی‌های بارز است، می‌تواند مبنای کارهای موثر رسانه‌ای باشد.

او پس از این دیدار به زیارت مرقد مطهر حضرت زینب (س) رفت و سپس در نماز جمعه دمشق به امامت آیت‌الله طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در دمشق شرکت کرد.

رئیس سازمان صداوسیما همچنین ضمن بازدید از برخی مناطق آزاد شده سوریه از دست تروریست‌ها، با دیگر مقامات عالی‌رتبه این کشور دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

علی‌عسکری در ادامه این سفر به خط مقدم جبهه مقاومت از دمشق به بیروت خواهد رفت و راه‌های تقویت جبهه رسانه‌ای نیروهای مقاومت اسلامی را بررسی خواهد کرد.

رئیس سازمان صداوسیما قرار است در این سفر ضمن دیدار با مقامات فرهنگی و رسانه‌ای سوریه راه‌های گسترش روابط فرهنگی و رسانه‌ای میان تهران و دمشق را بررسی کند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین