کد خبر: ۴۸۱۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

هشدار هواشناسی برای باران مجدد

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارشهای باران از فردا در نوار شمالی کشور موقتا و به مدت دو روز متوقف خواهد شد، گفت: جریانات خنک شمالی و موج بارشی مجدداً از روز دوشنبه وارد کشور می‌شود و دستاورد آن باران و کاهش دما در شمال کشور خواهد بود .
آفتاب‌‌نیوز :
 امین‌حسین نقشینه درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته نوار شمالی کشورمان را با بارش باران و کاهش نسبی دما مواجه کرده امروز نیز نوار شمالی، سواحل خزر و بخشهایی از البرز مرکزی را در برمی‌گیرد و این وضعیت تا فردا ادامه می‌یابد.
وی ادامه داد: امروز و امشب استانهای ساحلی دریای خزر و مناطقی از اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز، زنجان، قزوین، تهران و سمنان با بارش باران و رگبار مواجه می‌شوند.
این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این وضعیت فردا فقط برای استانهای گیلان، غرب مازندران وارتفاعات خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به وقوع می‌پیوندد و رفته رفته از بارش‌ها تا حدودی زیادی کاسته خواهد شد.
به گفته نقشینه، از عصر فردا شنبه تا‌ دوشنبه غالب نقاط کشور با آسمانی آفتابی و جوی نسبتاً آرام مواجه خواهند شد و به غیر از شمال غرب که دچار بارشهای پراکنده می‌شود سایر نقاط کشور پایدار خواهند بود.
وی افزود:‌ طی روزهای شنبه و یکشنبه دمای هوا در غالب نقاط کشور به‌ویژه نوار شمالی کشور دو تا چهار درجه افزایش می‌یابد و این روند تا عصر دوشنبه ادامه می‌یابد.
این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از عصر روز دوشنبه جریانات خنک شمالی و موج بارشی وارد کشور می‌شود، گفت: از روز دوشنبه باران و کاهش دما در سواحل جنوبی دریای خزر، استانهای اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و برخی مناطق آذربایجان شرقی به وقوع می‌پیوندد.
نقشینه، بندرعباس با 36 درجه بالای صفر را گرمترین و شهرکرد با 4 درجه زیر صفر را خنک ترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 26 درجه بالای صفر رسید که طی 24 ساعت آینده دو درجه خنک‌تر می‌شود.
افکار نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
هواشناسی کشکی ودروغگووبی اعتبار
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین