کد خبر: ۴۸۲۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی می‌رود

فرزند ملکه رنجبر گفت: مادرم یکشنبه جراحی می‌شود. از مردم خواهش می‌کنم که برایش دعا کنند و از هنرمندان هم می‌خواهم که مادرم را فراموش نکنند.
آفتاب‌‌نیوز :
فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر، درباره جدیدترین وضعیت جسمانی این بازیگر گفت: دکتر مادرم را معاینه کرد و قرار است روز یکشنبه او را جراحی کند.

او درباره میزان خطر جراحی ملکه رنجبر توسط این پزشک و قبول رضایت به جراحی اظهار کرد: دکتر گفته که تمام تلاش خود را می کنند تا عمل موفقیت آمیز باشد، من نیز به جهت تخصص و کاربلدی دکتر به وی اعتماد کردم و امیدوارم که مادرم حالش خوب شود.

پسر ملکه رنجبر افزود: از مردم خواهش می کنم که برای مادرم دعا کنند و از هنرمندان هم می خواهم که مادرم را فراموش نکنند.

ایروانی خاطرنشان کرد: امروز مادر من بیمار و روی تخت بیمارستان بستری است و شاید فردا نوبت هنرمندان دیگر شود، بنابراین با هم متحد و مهربان تر باشیم و حضور بیشتری در کنار خوشی ها و ناخوشی های هم داشته باشیم.

ملکه رنجبر بازیگر پیسکسوت تئاتر،سینما و تلویزیون هفته گذشته به جهت ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری و عمل آنژیوگرافی شد اما این عمل کفایت نکرد و با تشخیص پزشکان باید عمل باز روی قلب این هنرمند انجام شود. عملی که با توجه به گرفتگی رگ های قلب و سن بالای این هنرمند پیشکسوت با خطر بالایی روبه رو است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین