کد خبر: ۴۸۲۶۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

سیف: اقتصاد ایران مقابل شوک های بیرونی مصونیت نسبی یافته است

رئیس کل بانک مرکزی شرایط حاکم بر بازار ارز را عادی توصیف کرد و گفت: در حالی که برخی تصور می کردند که اعلام مواضع جدید آمریکا سبب بروز یک شوک هیجانی در بازار ارز شود، اما می بینیم بازار آرام است.
آفتاب‌‌نیوز : «ولی اله سیف» روز دوشنبه پس از جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازار ارز روزهای شنبه و یکشنبه گذشته و حتی امروز آرام بود که نشان می دهد اقتصاد ما با تاسی از اصول اقتصاد مقاومتی، در مقابل شوک های بیرونی که ممکن است اثرگذار باشد، مصونیت نسبی یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس شورای پول و اعتبار تاکید کرد: البته بانک مرکزی بر حسب وظیفه ذاتی خود شرایط بازار ارز را با دقت تحت نظر دارد.

سیف ادامه داد: هرچند قیمت ارز در بازار متناسب با عرضه و تقاضا تعیین می شود اما بانک مرکزی وظیفه دارد از نوسان های نشات گرفته از آثار هیجانی جلوگیری کند.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر حتی نوسان های ناشی از رفتارهای هیجانی را هم در بازار نداشتیم و شرایط کاملا عادی بود، گفت: حتی بازار سرمایه و بورس دیروز شاهد رشد شاخص ها بود.

وی افزود: مجموع این شاخص ها نشان می دهد اقتصاد ما در شرایط عادی و مثبت قرار دارد و شرایط تحت کنترل و هدایت درست قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
خخخخخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین