کد خبر: ۴۸۲۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

جشن طلاق زائده شبکه های ماهواره ای است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ازدواج سفید و جشن طلاق زائده شبکه های ماهواره ای وابسته به کشورهای غربی است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ظهر امروز ( ۲۵ مهر) در همایش نقش روحانیون در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی که با حضور روحانیون اهل تشیع و تسنن در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: روحانیون آسیب های اجتماعی را می‌شناسند و می‌دانند و در بعضی از حوزه ها نیز راحتر و دقیق تر بیان می‌کنند چون با بسیاری از ناهنجاری هایی که به شما مراجعه می‌کنند، مواجه هستید.
 
وی افزود: باید روحانیون از این فرصت نهایت بهره را در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ببرند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه روحانیون قشر تاثیرگذار فکری، فرهنگی، عاطفی و اخلاقی در جامعه هستند، تصریح کرد: روحانیون در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی وظیفه خطیری به دوش دارند و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.
 
حجت الاسلام یاری با اشاره به اینکه در دنیا شاهد یک جنگ نابرابر و نبرد سنگین و بدون کمترین و کوچکترین تلفات جانی هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان چنین جنگی را علیه کشور برنامه ریزی و طراحی کرده اند و باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه باشیم که روحانیون در آگاه سازی جامعه از توطئه دشمنان نقش تاثیرگذار و مهمی دارند.
 
وی ادامه داد: روحانیون با بهره گیری از آموزه های دینی و فرهنگ غنی ایرانی در منابر، سخنرانی ها و گفتگوها در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه گام بردارند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ازدواج سفید و جشن طلاق را زائده شبکه های ماهواره ای وابسته به کشورهای غربی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن برای بی‌هویت کردن جوانان و ترویج بی بند و باری در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بنابراین تقویت باورها و اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان جامعه آنان را از تهدیدها و آسیب های اجتماعی موجود مصون می‌سازد.
 
وی ادامه داد: دینداری باعث کاهش آسیب ها می‌شود و تقویت ارزش های دینی در خانواده ها و تعلیم این ارزش ها از سوی والدین به فرزندان می‌تواند یکی از عوامل کنترل و پیشگیری از آسیب ها باشد.
 
حجت الاسلام یاری گفت: مبلغان و مبلغات بیشترین تماس را با توده مردم دارند و اگر درباره کاهش آسیب های اجتماعی صاحب مسأله شوند می‌توانند با حرکت جهادی گام بلندی در این زمینه بردارند.
 
گفتنی است، در پایان این همایش از روحانیون اهل تشیع و تسنن با اهدای لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین