کد خبر: ۴۸۲۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

درخشان: هر روز يک نفر براي تيم ما تصميم مي‌گيرد!

هر روز يک نفر براي تيم ما تصميم مي‌گيرد! خبرگزاري آريا - حميد درخشان سرمربي تيم نفت تهران مي گويد که هر روز يک نفر براي تيم نفت و تکليف اين تيم تصميم مي گيرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش "ورزش سه"، حميد درخشان سرمربي تيم نفت تهران پس از کسب پيروزي يک بر صفر برابر استقلال خوزستان در کنفرانس خبري پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد.

بازيکنانم تمرکز خوبي نداشتند
بازي نسبتا خوبي بود و ما به دنبال 3 امتياز اين بازي بوديم. مشکلمان در اين بازي استرسي بود که بچه ها براي گلزني داشتند که همين امر باعث مي شد که بچه ها تمرکز لازم را براي گلزني نداشته باشند. 

استقلال خوزستان هم مثل ما بود
شرايط استقلال خوزستان را مي دانستيم و تقريبا مثل ما بودند؛ دو جنبه داشت يکي آمادگي بچه ها و ديگري ايجاد آرامش و روحي رواني تيم است. اين مشکلات ما را اذيت مي کند و تمرکز بچه ها را مي گيرد. ما از دو جبهه تيم را آماده مي کنيم؛ يکي مشکلات بيروني ما که انشاالله حل شود و يکي از جنبه دروني و تيمي که وظيفه ماست و اميدوارم که به شرايط خوب برسيم. 

بازي 6 امتيازي را برديم
من از بچه هايمان ممنونيم که يک بازي 6 امتيازي را پيروز شدند و 3 امتياز اين بازي را به دست آوردند. اميدوارم که رفته رفته بهتر شويم و فرصت هايي که به دست مي آوريم را به بهترين نحو استفاده کنيم. 

ابتدا بگذاريد تکليف تيم مشخص شود
ما همان آقاي جهانيان را مي شناسيم و ميدانيم که مالک هستند و کارهاي تيم را انجام مي دهند و اميدوارم که اتفاقات خوب طي شود تا ايشان کارشان را ادامه دهند. اما چيزي که ما را اذيت مي کند اين است که هر دقيقه مي شنويم يک جمله درباره اينکه قرار است جام باشگاه ها را به تيم ديگري تحويل بدهيم و من معني و مفهوم اين حرف را متوجه نمي شوم. اين تيم نماينده ايران است و بايد پا به اين رقابت ها بگذارد. ابتدا بگذاريد ببينيم تکليف اين تيم مشخص مي شود يا نه که اگر قرار شد به شخص ديگري ملحق کنند و بعد در اين خصوص صحبت کنند و نظرات صادر شود. قصاص قبل از جنايت که نبايد بکنيم، هنوز تکليف اين تيم مشخص نشده و همه جلو جلو مي روند. 

هر روز يک نفر براي تيم تصميم مي گيرد
اين تيم مال همين مملکت است و بايد کمک کنند تا سروسامان پيدا کند. هر روز يکي برايش تصميم مي گيرد و يکي مالکش است. مگر مي شود؟! 10 هفته از بازي ها گذشته و هنوز ما در کش و قوس اين هستيم که مالکش چه کسي است. يکي را انتخاب کرديد و تيم را قرار است واگذار کنيد، خب بدهيد به ايشان و تمامش کنيد برود ديگر. هر شرايطي که تصميم داريد به او بگوييد تا آن را فراهم کند. 
بازيکنان چه گناهي کرده اند!
اين موضوع براي فوتبال ما خوب نيست و اين تيم متعلق به اين ليگ و مملکت است. از ليگ آفريقا نيامده که بگوييم غريبه است و اينقدر اين تيم را درون حاشيه نبريدش تا هرکس به سراغ کار خود برود و تيم انقدر با استرس روبه رو نباشد. اين بازيکن چه گناهي کرده و هر دقيقه بايد ذهنش درگير اين باشد که هر لحظه امکان دارد شخص جديدي هدايت تيمش را برعهده بگيرد. اگر واگذار کرديد که سخت نگيريد و کمکش کنيد تا او سر کارش باشد. اگر مي خواستيد که به او ندهيد، خب از همان اول ايشان را مالک نمي کرديد و به کسي که مدنظرتان بود واگذار مي کرديد. دقيقا شما روي اشکالات خوبي دست گذاشتيد؛ اما اگر مالک جديد مشخص شود مطمئنا ما تکليف خودمان را مي دانيم و اين چندگانگي در تيم ايجاد نخواهد شد.
مگر نفت گوشت قرباني است!
من اصلا نمي گويم که تيم مان را از آقاي جهانيان بگيرند و به کس ديگري تحويل بدهند مگر نفت گوشت قرباني است، من مي گويم مسئولين هميت کند تا مشکلات حل شود. اين تيم در 3 روز جمع شده و با اين بضاعت کارش را در ليگ آغاز کرده است و ميانه جدول است و خيلي جلوتر از ما اردو رفتند و کارشان را آغاز کردند اما مي بينيد که چطور نتيجه مي گيرند. برويد سمت آنها و درباره آنها نظر بدهيد. ما با اين مشکلات دسته و پنجه نرم مي کنيم و جايگاهمان اينجاي جدول است اگر انتهاي جدول بوديم صحبت شما درست بود. اعضاي بيروني بايد کمک کنند نه اينکه هر کسي يک گوشه از آن را بکشد تا اين تيم زمين بخورد. به نظر من اين درست نيست.
در آسيا همه چيز در حال رشد است
اگر قرار است نفت نماينده آسيا باشد نبايد به اين شکل پا به اين مسابقات بگذاريم، تيم ما بايد تقويت و بهتر شود تا يک نماينده شايسته در آسيا باشيم. کمااينکه عربستان با نماينده اش الهلال آمد و فکر مي کرديم که پرسپوليس بتواند آن را شکست دهد ولي ديديد که چقدر تغيير کرده بود بازيکنان زيادي خريده بود، مربي اش را عوض کرده و تغييرات بسياري داشت. در آسيا همه چيز دارد رشد مي کند و ما هم نبايد درجا بزنيم و بايد خودمان را به آنها برسانيم. اما براي رسيدن به آنها حمايت همه جانبه بايد باشد، تغييرات تاکتيکي و پيشرفت فوتبالي را سرلوحه خود کنيم تا بتوانيم يک نماينده خوب در آسيا شويم.
بايد بيروني ها کمک حال ما باشند
اگر به من باشد مي گويم تيم مان دارد آرام آرام رشد پيدا مي کند و رو به جلو مي رويم. اما اگر قرار باشد که من تنها اين کار را انجام بدهم که خب نمي شود. بايد عوامل باشگاه نيازها را برطرف کند اما اگر قرار باشد دست هاي من را ببنديد و بندازيد در يک استخر به من بگوييد که کرال سينه برو که نمي توانم. بايد براي موفقيت باشگاه همه نيازهاي شما را برطرف کند. ما با مشکلات تيم را جمع کرديم و انصاف نيست. اگر ته جدول بوديم هم مي گفتيم که آقا حرف نزن چون ما تيم را 3 روزه جمع کرديم و الان اينجا هستيم. اين در حالي است که باز هم مي گويم که خيلي از تيم ها هزينه هاي بسيار داشتند و اينجاي جدول هستند. اين به نظر شما بد است پس خيلي خوب. مي خواهم بگويم که آن عزيزاني که بيرون هستند بايد کمک حال ما باشند؛ تيم را بايد حمايت کنند تا ما بتوانيم تمرينش بدهيم و بعد نتيجه بگيريم.
حق مالک بود که سرمربي تيم را انتخاب کند
من با صحبت شما در خصوص رفت و آمد من و علي کريمي موافق هستم اما در فوتبال رفت و آمد صورت نمي گيرد. با احترامي که براي علي کريمي قائلم مي گويم که اين تصميم را مالک و مديرعامل مي گيرد و من مي توانم به او بگويم چرا ايشان را کنار گذاشت و من را انتخاب کرديد! اين حق طبيعي آن آدم است که هر کسي را که مي خواهد انتخاب کند. من نه آقاي کريمي اگر قرار بود اينجا بنشينند حق را به مالک مي دهم که هر کسي که مي خواهد را انتخاب کند حالا من نه هر کس ديگري.
واقعا نمي خواستم برگردم 
سه روز دنبال من بودند و با من جلسه گذاشتند که برگردم و واقعا نمي خواستم برگردم اما از من خواهش کردند و گفتند شما اين تيم را جمع کرديد، ما به شما بدهکاريم و اگر آقاي کريمي را نخواهيم بايد يک مربي ديگري را استخدام کنيم و هزينه کنيم و چون قراردادم هنوز فسخ نشده بود تصميم به برگشت گرفتم. من طلبکار بودم و بايد پولم را مي گرفتم وبه خودم گفتم که کارم را انجام مي دهم و پولم را مي گيرم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین