کد خبر: ۴۸۲۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

انتصاب نخستین معاون زن در مجموعه وزارت ارتباطات

برای نخستین بار، در تاریخ مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یک بانوی متخصص در حوزه ICT، در جایگاه معاون مدیرعامل، منصوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی حکمی از سوی فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت، مهندس نرگس طاهری به سمت معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.

مهندس نرگس طاهری پیش از این سمت مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت ارتباطات زیرساخت را بر عهده داشت.

وی در سال ۱۳۷۳ به استخدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت درآمد و در سوابق کاری خود سمت های مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه و رییس اداره اطلاعات و آمار و خدمات مکانیزه در معاونت طرح و توسعه و فناوری های نوین را دارد.

این حکم علاوه بر تاکید بر توانمندیهای مدیریتی و تخصصی ، مهندس نرگس طاهری نشانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به استفاده از ظرفیت بانوان در رده مدیریتی ارشد کشوری است.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی به موجب ابلاغ ، سرکار عالی از تاریخ ۷/۲۴/ ۹۶، به سمت معاون راهبردی و توسعه کسب و کار منصوب می گردید. امید است در جهت تحقق اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران و همچنین نصب العین قرار دادن تقوای الهی برابر چارچوب شرح وظایف محوله جدیت و تلاش وافری نمایید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین