کد خبر: ۴۸۳۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

سلطانی‌فر: پیگیر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستیم

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که پیگیر هماهنگی‌های فرهنگی و اجتماعی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است.
آفتاب‌‌نیوز : مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص فضاها و زیرساخت‌های مناسب برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: باید هماهنگی‌های فرهنگی و اجتماعی برای این کار انجام شود که ما در حال انجام و پیگیری هستیم.

به گزارش ایسنا، وی همچنین از پیگیری فدراسیون فوتبال برای وادار کردن تیم‌های عربستانی به تمکین برای بازی در ایران خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئولین سازمان خصوصی سازی داشتیم که شیوه‌ها و روش‌های مختلف این کار در دست بررسی است و امیدواریم ان‌شاءالله این بار بتوانیم با بررسی‌های کارشناسی دقیق‌تر به شیوه‌ای جلو رویم که کار تحقق پیدا کند.

سلطانی‌فر در رابطه با پیگیری وضعیت دو بازیکن پرسپولیسی و تخلفات صورت گرفته از سوی آن‌ها گفت: در حال حاضر منتظر گزارش فدراسیون هستیم.

وزیر ورزش همچنین درباره استفاده قلیان توسط بازیکنان فوتبال گفت: این مساله‌ای است که کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون باید به آن رسیدگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما در حال حاضر در معاونت جوانان در حال جوان‌گرایی هستیم که سه انتصاب انجام دادیم و دو تن از این مدیران زیر چهل سال بودند و امیدواریم با تعامل بیشتر با ان جی اوها و بخش‌های دست اندرکار بتوانیم با همگرایی و هم افزایی بیشتر قدم‌های اساسی‌تری جهت حل مشکلات جوانان برداریم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما خیزی برداشتیم تا بتوانیم ان‌شاءالله تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم. روز گذشته نیز جلسه مفصلی در همین راستا با ان جی اوهای تهران و البرز داشتیم که این جلسات به همین شکل در استان‌ها ادامه پیدا می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین