کد خبر: ۴۸۳۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

نقشه زن شوهردار برای پایان دادن به ارتباط پنهانی با پدرام / برادر زن آریشگر به دام این زن افتاد و !!! + عکس

زن جوان برای پنهان ماندن رابطه سیاهش با مرد جوان از برادر دوستش خواست تا دست به یک جنایت پنهانی بزند.
آفتاب‌‌نیوز : زن جوان برای پنهان ماندن رابطه سیاهش با مرد جوان از برادر دوستش خواست تا دست به یک جنایت پنهانی بزند.

تحقیقات پلیس در این پرونده از نیمه‌شب 18تیرماه شروع شد. آن شب یکی از ساکنان عباس‌آباد ورامین با شنیدن صدای درگیری از کوچه، خودش را به مقابل پنجره رساند و همزمان مردی را دید که سوار بر موتور در حال دورشدن بود و کمی آن‌طرف‌تر یک پراید با درهای باز توقف کرده بود. مرد که مشکوک شده بود خودش را به کوچه رساند و وقتی به یک قدمی پراید رسید، چشمش به راننده افتاد که غرق در خون پشت فرمان افتاده بود.

نقشه زن شوهردار برای پایان دادن به ارتباط پنهانی با پدرام / برادر زن آریشگر به دام این زن افتاد و !!! + عکس

با گزارش ماجرا به پلیس، طولی نکشید که کارآگاهان جنایی همراه با تیم بررسی‌ صحنه جرم و امدادگران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند. معاینات اولیه نشان می‌داد که مرد جوان بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است. به‌نظر می‌رسید که وی حتی فرصت نکرده از ماشین پیاده شود و قاتل به محض نزدیک ‌شدن به ماشین، با چاقو به او ضربه زده و گریخته است. مأموران در ادامه موفق به شناسایی هویت مقتول به نام پدرام شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که او آخرین بار با زنی به نام پروین قرار ملاقات داشته است. مأموران در ادامه متوجه شدند که محل زندگی پروین در نزدیکی همان محلی است که مقتول به قتل رسیده است. همه‌‌چیز از این حکایت داشت که پروین در این ماجرا نقش دارد و به همین دلیل مأموران سراغ او رفتند اما زن جوان گفت که مقتول را نمی‌شناسد. او در ادامه تحقیقات اظهاراتش را تغییر داد و مدعی شد که مقتول چندبار برایش مزاحمت ایجاد کرده بود اما نمی‌داند چه‌کسی او را به قتل رسانده است.
پروین تنها مظنون پرونده بود و پلیس حتم داشت که وی راز جنایت را می‌داند. مأموران تمامی روابط او را زیرنظر گرفتند تا اینکه متوجه شدند این زن گاهی برای فالگیری نزد زن آرایشگری به نام پری می‌رفته که علاوه بر آرایشگری فالگیری و رمالی نیز می‌کرد. پروین در جریان رفت‌وآمد به محل کار زن آرایشگر با برادر او به نام عباس دوست شده بود و این احتمال وجود داشت که عباس نیز از ماجرای جنایت باخبر باشد.
ماموران بار دیگر به سراغ پروین رفتند و وقتی او مدعی شد که عباس را نمی‌شناسد شکی باقی نماند که وی راز مهمی را پنهان می‌کند. بنابراین دستور بازداشت او صادر شد و در نهایت وی به قتل راننده پراید اعتراف کرد. او گفت: می‌خواستم به رابطه‌ پنهانی‌ام با پدرام(مقتول) خاتمه دهم اما او دست بردار نبود. برای همین پیشنهاد قتلش را به عباس دادم و او هم قبول کرد. شب حادثه با مقتول تماس گرفتم و قرار ملاقات گذاشتم. همزمان ماجرا را به عباس خبر دادم و او راهی محل قرار شد و پدرام را به قتل رساند.
با اعترافات این زن، عامل جنایت نیز دستگیر شد و گفت: پروین به من گفته بود که مقتول او را تهدید می‌کند، برای همین قبول کردم که او را به قتل برسانم. شب حادثه با موتور به محل قرار رفتم. خودروی پراید مقتول را دیدم که توقف کرده بود. نزدیکش شدم، کنارش ایستادم و تا ‌خواست از ماشین پیاده شود، با چاقو چند ضربه به او زدم و فرار کردم.به گفته سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، برای متهمان پرونده قرار بازداشت صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین