کد خبر: ۴۸۳۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

ثبت نام در آزمون استخدامی قوه قضاییه آغاز شد

ثبت نام در آزمون استخدامی قوه قضاییه منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ ۲۹/۰۷/۱۳۹۶ آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ثبت نام در آزمون استخدامی قوه قضاییه منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ ۲۹/۰۷/۱۳۹۶ آغاز شد و در روز شنبه مورخ ۰۶/۰۸/۱۳۹۶ پایان می‌پذیرد؛ لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

همچنین کارت شرکت در آزمون استخدامی قوه قضاییه از روز سه شنبه مورخ ۰۷/۰۹/۱۳۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۰/۰۹/۱۳۹۶ در تهران و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می‌باشد که در تقاضانامه درج خواهد نمود و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

 
گفتنی است معاونت منابع انسانی قوه قضاییه طی اطلاعیه‌ای در تاریخ 26 مهر اعلام کرد: با توجه به تغییرات در ظرفیت، رشته و شهرها، به متقاضیان آزمون استخدامی قوه قضائیه اکیدا توصیه می‌شود که فایل ضمیمه را مجددا مطالعه نمایند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین