کد خبر: ۴۸۳۸۷۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷

دختر 15 ساله تهرانی اسیر اقدام شیطانی مرد 41 ساله / تجاوزهای مکرر شوهرعمه به دختر نوجوان + عکس

پلیس آگاهی تهران بزرگ با دستگیری مردی ۴۱ ساله به اذیت و آزار دختر ۱5 سالهای که یک سال قربانی اقدامات این مرد بود پایان داد.
آفتاب‌‌نیوز : دختر نوجوان که یکسال هدف آزار و اذیت شوهرعمه 41 ساله اش قرار گرفته بود این سناریوی شیطانی را نزد پدرش فاش کرد.

به گزارش رکنا، بیست و ششم مهرماه فردی بامراجعه به دادگاه کیفری یک تهران از یکی از بستگان نزدیک شان به سبب آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله اش شکایت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت جنسی و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت:»دخترم دو روز پیش به من گفت که دامادمان شوهرخواهرم(به نام داور متولد 1355 )نزدیک به یک سال است که او را به زور و تهدید آزار و اذیت می کند. دختر 15 ساله پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: » شوهرعمه ام با توجه به این که در یک ساختمان سکونت داریم، تلفنی با من صحبت و به من ابرازعلاقه می کرد و می گفت: از تو خوشم می آید و در ادامـه با تهدید مرا بارها آزار و اذیت می کرد تا این که دیگر از آزار و اذیت کردن ها و تهدیدهایش خسته شدم و تصمیم گرفتم که موضوع را پس از گذشت یک سال با خانواده خودم مطرح کنم و دوست دارم که به سزای اعمالش برسد. با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت متهم پرونده در منطقه کیانشهر، وی را در ساعت 30:6 دیروز )شنبه( دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعالم این خبر گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه به صراحت به آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله اعتراف کرد و تحقیقات از وی برای تکمیل پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد.

دختر 15 ساله تهرانی اسیر اقدام شیطانی مرد 41 ساله + عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین