کد خبر: ۴۸۴۰۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

دستگیری قاتل فراری پس از چهار سال از وقوع جرم

زاهدان - سرپرست انتظامی ایرانشهر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از چهار سال از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمود سعادتی اظهار داشت : در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۷ ساله در سال ۹۳ و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که جوانی۲۲ ساله است را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به فرار ۴ ساله وی پایان دادند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان علت قتل سرقت مسلحانه اعلام شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان،سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین