کد خبر: ۴۸۴۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

ادعاهای بی‌اساس معاون ترامپ علیه ایران

معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه بار با تکرار ادعاهای بی‌پایه علیه ایران گفت که واشنگتن این رفتارها را تحمل نخواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه در مراسم یادبود سی و چهارمین سالگرد حمله به بمب‌گذاری مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

وی پس از متهم کردن حزب‌الله لبنان به انجام این حمله گفت: «در ریاست‌جمهوری ترامپ ما تلاش‌‌هایمان برای فلج کردن شبکه‌های تروریستی حزب‌الله و به محاکمه کشاندن سران آنها را مضاعف کرده‌ایم.»
 
«پنس»، در ادامه با بیان ادعاهای اثبات‌نشده گفت: «اما همان‌طور که همه ما می‌دانیم این گروه تنها یک نایب برای بزرگترین حامی تروریسم دولتی است.»

وی اضافه کرد: «رئیس‌جمهور ترامپ به ایران اخطار داده که ما دیگر اقدامات بی‌ثبات‌کننده آنها در منطقه و سراسر جهان را تحمل نخواهیم کرد.»

پنس ادعا کرد: «حاکمان بی‌رحم ایران 34 سال پیش و حتی اکنون به حمله‌کنندگان بیروت کمک کردند. ایران، عاملان این حمله را تمجید می‌کند.»
 
به گزارش فارس، وی همچنین ایران را به ارسال سلاح به گروه‌های اصطلاحاً تروریستی متهم کرد و گفت: «بیش از یک هفته پیش رئیس‌جمهور اقدام قاطعانه‌ای برای مقابله با تجاوزگری ایران انجام داد و اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تأیید نکرده و حمایت این کشور از تروریسم جهانی را تحمل نمی‌کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین