کد خبر: ۴۸۴۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

واکنش تند شمس به اظهارات ترابیان: شما نمی‌توانی در موردم اظهار نظری کنی!

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان واکنش تندی به اطهارات رییس کمیته فنی نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شمس در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اظهارنظر عباس ترابیان مبنی بر این که دیگر نمی‌تواند در تیم ملی بانوان حضور داشته باشد، توضیح داد: مگر عباس ترابیان مرا آورده که درباره آینده من تصمیم‌گیری می‌کند. بنده دوشنبه در سفر به اصفهان با او در یک هواپیما بودم. او از من درباره دلیل سفرم پرسید و من هم گفتم برای مذاکره با باشگاه گیتی‌پسند به اصفهان می‌روم اما هرگز راجع به تیم ملی بانوان صحبت نشد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: عباس ترابیان در آوردن من به تیم ملی بانوان کاره‌ای نبود. آقای تاج، ساکت و خانم صوفی‌زاده با من صحبت کردند و اگر قرار است من به عنوان مشاور در کنار تیم ملی بانوان نباشم، فقط این سه نفر می‌توانند نظر دهند.

شمس تاکید کرد: تیم ملی بانوان تا اردیبهشت سال آینده مسابقه رسمی ندارد و بنابراین حضورم در تیم گیتی‌پسند تداخلی با تیم ملی ایجاد نمی‌کند. با این حال اگر قرار است در مورد حضورم در تیم ملی بانوان تصمیم‌گیری شود، ابتدا کمیته فنی آن را بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا، در حالی عباس ترابیان مدعی شده بر اساس مصوبه کمیته فنی، مربیان ملی حق حضور در تیم‌های باشگاهی را ندارند که پیش از این با صدور مجوز مربی‌گری شهرزاد مظفر به صورت هم‌زمان در تیم ملی و دانشگاه‌آزاد، این مصوبه نادیده گرفته شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین