کد خبر: ۴۸۴۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

ورود دوربین ها دوباره ممنوع شد

رئیس سازمان لیگ برتر از ممانعت ورود دوربین‌های تلویزیون به ورزشگاه‌ها خبر داد و گفت: می دانیم بزودی فشار برای برداشتن این محدودیت آغاز می‌شود اما کوتاه نمی‌آییم.
آفتاب‌‌نیوز :
 حیدر بهاروند درخصوص برنامه های لیگ برای دربی هشتاد و پنجم گفت: سعی کرده ایم برنامه های متنوعی را برای هواداران آماده کنیم تا آنهایی که از شهرستان ها می آیند و مجبورند زمان زیادی را در ورزشگاه باشند از این آیتم های ما لذت برده و تا زمان شروع بازی سرگرم باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار شده است به جز دوربین های پخش زنده سایر دوربین ها را به ورزشگاه ها راه ندهید گفت: با توجه به اینکه صداوسیما حق پخش را به فوتبال نمی دهد، امروز تصمیم بر این گرفتیم که دیگر در تمام کشور تنها دوربین هایی که بازی را به طور مستقیم برای علاقه مندان پخش می کنند، وارد ورزشگاه شوند و از ورود دیگر دوربین ها جلوگیری خواهد شد و امیدوارم آنها خودشان به ورزشگاه نروند و بدانند که ما بر سر حرفمان هستیم.

بهاروند در پاسخ به این پرسش که آیا می توانید مقابل صداوسیما در این خصوص دوام آورده و اجازه ورود دوربین ها را ندهید گفت: مطمئنم که از ساعتی دیگر فشار بر روی ما بابت این مسئله زیاد خواهد شد اما ما تلاش می کنیم تا همچنان بر روی حرف خود بمانیم زیرا در تمام دنیا حق پخش به باشگاه ها داده می شود اما متاسفانه اینجا هر چه تلاش کرده ایم نتوانسته ایم با صداوسیما به توافق برسیم. ما حتی اعلام کردیم ۲۵۰ میلیارد تومان هم بدهید برای ما خوب است اما عزیزان ما در صداوسیما این را هم از باشگاه ها دریغ می کنند.

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد: باشگاه ها با حق پخش زنده هستند و این پول می تواند به آنها کمک موثری کند اما نمی دانم چرا صداوسیما نمی خواهد حق قانونی باشگاه ها را پرداخت کند. اگر این حق پخش به باشگاه ها نرسد خیلی زود تیم های فوتبال ما از بین خواهند رفت و امیدوارم مسئولان صداوسیما این مشکل را هرچه زودتر برطرف کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی حساب مسدود شده سازمان لیگ باز خواهد شد، گفت: طی صحبت هایی که با وزیر محترم اقتصاد انجام گرفته قرار است ظرف سه روز آینده و به احتمال زیاد تا شنبه حساب مجددا باز شود، البته باید از رئیس فدراسیون هم تشکر کنیم که تلاش زیادی برای این کار انجام داده و امیدوارم طبق قولی که داده شده است تا شنبه حساب مسدود شده سازمان لیگ باز شود.

بهاروند درخصوص مجوز حرفه ای شدن چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان هم گفت: امروز در این خصوص جلسه ای در حال برگزاری است و مسئولان چهار باشگاه در این جلسه حضور دارند تا این مسئله هر چه زودتر به پایان برسد.

رئیس سازمان لیگ درخصوص وضعیت نفت تهران هم گفت: باشگاه نفت مشکلات زیادی داشته، مالک این باشگاه قول داده هر چه زودتر معضلاتی که در این تیم وجود دارد را برطرف کرده، بدهی ها را پرداخت تا بتواند هم لیگ را با آرامش ادامه دهد و  هم در لیگ قهرمانان حضوری پرقدرت داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روز پنجشنبه بازی خوبی از دو تیم پایتخت ببینیم و هواداران بدون هیچ مشکلی به ورزشگاه آمده از دیدن این بازی لذت ببرند و با آرامش و به دور از هر حاشیه ای به منازلشان بازگردند.
منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین