کد خبر: ۴۸۵۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

طائب: برجام ۲ و ۳ یعنی خودکشی

‌رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ‌گفت: مذاکرات هسته‎ای پلکانی برای رسیدن به موضوع دیگری بود وآمریکایی‎ها برجام موجود را حلال مشکل موجود خود نمی‎بینند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر امروز در جمع  شورای بسیج رسانه استان گلستان و شهرستان گرگان اظهار داشت: عاشورا و کربلا و حرکت امام حسین(ع) یک جریان پویا در طول تاریخ است و یک هدفی را دنبال می‎کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، تسنیم در ادامه نوشت: رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ‌ادامه داد: اباعبدالحسین(ع) در کربلا مصداق امام معصوم بدون خطا بود و باید در قله حاکمیت قرار می‎گرفت اما جبهه استکبار با حاکمیت امام معصوم ماهیت خود را در خطر می‌دید.

وی گفت: فریاد امام حسین(ع) در روز عاشورا در تاریخ هر روز پرورش یافت تا بتواند به نقطه‎ای برسد که بتواند کمر استکبار را بشکند و اگر بخواهیم عاشورای امروز را درک کنیم باید بیندیشیم استکبار امروز که از بروز و ظهور امام حق در هراس است تا چه میزان در میدان قرار دادیم و به هر میزان که در میدان باشیم به فریاد امام حسین(ع) پاسخ دادیم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ظهور منجی بشریت را زمان بروز و ظهور حق دانست و گفت: در آن زمان کمر استکبار شکسته شده تا امام معصوم بر حاکمیت برسد.

وی افزود: دنیا می‎داند چه شمشیری در انقلاب اسلامی برای استکبار تیز شده و بر تاسی از حرکت امام حسین(ع) که خون بر شمشیر پیروز است، امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی اجازه مبارزه مسلحانه را ندادند و تنها خواست که ملت فریاد بزنند.

انقلاب اسلامی نقشه سیاسی جهان را تغییر داد

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه امروز در تقسیم‎بندی‎های ابرقدرت‎ها در زمان انقلاب چیزی جز یک نام و خاطره باقی نمانده، تاکید کرد: انقلاب اسلامی نقشه سیاسی جهان و نقشه ابرقدرتی جهان را تغییر داد.

طائب با بیان اینکه امروز در رسانه‎های عالم اخبار انقلاب اسلامی در راس اخبار قرار دارد، گفت: استکبار همه وجود خود را برای ضربه زدن به جریان  حق تجمیع می‎کند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: امروز شناخت استکبار از انقلاب ما صددرصدی شده و کل استکبار نسخه‎ای برای نابودی انقلاب ما شده است.

طائب افزود: ما در شناخت راه انقلاب از ابتدای انقلاب تاکنون متفاوت هستیم، در جنگ تحمیلی ما با سلاح پیروز نشدیم بلکه با دعا و ایمان توانستیم بر جنگ فائق آییم.

تعلیق در مذاکرات گرفتن زمان از ایران بود

وی با اشاره به روند مذاکرات و برجام افزود: تعلیق در مذاکرات گرفتن زمان از ما بود و اینکه در مذاکرات پذیرفتند آقای رئیس جمهور در مدت‎های معینی پایبندی مذاکرات را امضاء کند مشخص بود که آمریکایی‎ها قائل به پایبندی نیستند و به دنبال این هستند که زمان را از ما بگیرند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار یادآور شد: آمریکایی‎ها در یک طراحی برای گرفتن زمان از ما عمل کردند و حرف‎های امروز ترامپ خارج از مواضع آمریکا نیست و موضوعات مطرح شده در رسانه‎های غربی یک سناریوی دروغ رسانه‎ای است.

طائب افزود: آقای ترامپ در فضایی که گفته می‎شود ایران پای کار ایستاده، مدعی تروریست بودن می‎شود و این بیانگر آن این است که موضوعات مطرح شده ترامپ خارج از سیستم آمریکا نیست.

وی با بیان اینکه با دشمن قسم خورده نمی‎توان مذاکره کرد، افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و همه می‎دانستند که معمار کبیر انقلاب نظام آمریکا را بیان کرده و برخی از دوستان مذاکره‌کننده باور داشتند که انرژی هسته‎ای ما به سمت اتمی می‎رود و ما باید با آمریکا مذاکره کنیم و با این نگاه برخی افراد به میز مذاکره رفتند.

آمریکایی‎ها برجام موجود را حلال مشکل موجود خود نمی‎بینند

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیان کردند که بمب هسته‎ای را حرام می‎دانیم، افزود: مذاکرات هسته‎ای پلکانی برای رسیدن به موضوع دیگری بود و حرکت جدید آمریکا را در این می‎بینم که آمریکایی‎ها برجام موجود را حلال مشکل موجود خود نمی‎بینند.

طائب افزود: آمریکایی‎ها با اجرای برجام خسارتی به ما وارد کرده و رسانه‎های غربی بیان کردند که ما 13 هزار سانترفیوژ را جمع کردیم.

وی با بیان اینکه به طور قاطع نمی‎توانم در مورد دستاوردهای برجام صحبت کنم، افزود: آمریکایی‎ها از روح برجام صحبت می‎کنند و به عقیده من آمریکایی‎ها به دنبال محدود کردن ایران در محدوده خودش و آمادگی ایران برای نابودی نهایی هستند.

طائب افزود: شاهد آن بودیم که برخی افراد تیم مذاکره‌کننده قبلی را مسخره می‎کردند و امروز نیز حرف‎های تیم مذاکره کننده قبلی را می‎زنند.

وی یادآور شد: امروز با بیان اینکه بسیار خوشحال هستم که روزی بیان می‎کردند که سرهنگ‎ها به پادگان‎های خود بازگردند اما امروز مردم بیان می‎کنند که من یک سپاهی‎ام.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه آمریکایی‎ها به دنبال این بودند که ما را به نقطه مطلوب خود در مذاکرات بکشانند، افزود: آمریکایی‎ها در توسعه میدان نبرد در منطقه نابودی خود را می‎دیدند و اگر بتوانند ما را در یک میدان محدود کنند به راحتی ما را از بین می‎برند.

طائب با بیان اینکه ما نباید اجازه موفقیت در اجرای برنامه‎های آمریکا را بدهیم، افزود: صحبت درباره برجام 2 و 3 یعنی خودکشی و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سیستم موشکی و ابزار دفاعی اکسیژن بدن ما در منطقه است، گفت: اگر نسبت به مسائل هسته‎ای به آمریکا چراغ سبز نشان دهیم، خود را در منطقه نابود می‎کنیم و مقام معظم رهبری تاکید دارند که این موضوع قابل مذاکره نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین