کد خبر: ۴۸۵۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

دانشگاه دی ۸ از ترم آینده در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد

استاندار همدان گفت: دانشگاه مجمع کشورهای دی 8 که از 8 کشور مسلمان تشکیل شده است از ترم آینده در همدان و در مقطع دکترا دانشجو می پذیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدناصر نیکبخت، که در دیدار با شورای فرماندهی انتظامی استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: همدان استان بزرگ و با اهمیتی است و به همین دلیل دانشگاه دی 8 به همدان داده شد.

وی با اعلام اینکه در سال آیند 180کشور برای شرکت در اجلاس جهانی گردشگری به همدان خواهند آمد، تصریح کرد: استان همدان نسبت به استان های سراسرکشور در چند شاخص بالاترین است، آثار تاریخی، سابقه تاریخی، علما، ادبا، بزرگان و تاریخ سازان جهانی همه سرزمینشان در همدان است و به قول بزرگی هنوز راز و رمز همدان کشف نشده است.

استاندار همدان در ادامه گفت: نیروی انتظامی در همه اجزای زندگی مردم حضور دارد و نظم و امنیت را در همه برنامه ها تأمین می کند و در واقع آرامش امروز مردم در دست نیروی انتظامی است.

وی با تاکید بر اینکه باید به نیروی انتظامی برای این همه خدمت به مردم، تبریک گفت، افزود: من افتخار می کنم که خود را از نیروی انتظامی بدانم چرا که امنیت جامعه با تلاش همه نیروهای نظامی است، اما نیروی انتظامی در همه اجزا جامعه وجود دارد.

نیکبخت با اعلام اینکه زمانی در این کشور پاسگاه ها اجاره داده می شد اما امروز حافظ عرض و جان و مال مردم ، نیروی انتظامی است، اظهار داشت:جا دارد همیشه تکرار کنیم که سلامت و امنیت دو نعمت مجهول هستند و اگر نا امنی در محله ای باشد، آرامش از آن محل می رود و آنجاست که اهمیت و تاثیرگذاری خدمات نیروی انتظامی مشخص می شود و لذا پیشرفت یک جامعه در سایه امنیت، اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه، قدردان تلاش نیروی انتظامی استان هستم، خاطرنشان کرد: همواره از گزارشهای فرمانده نیروی انتظامی استان در شورای تامین قدردانی کرده ام زیرا اگر کسی نداند که این گزارش ها مربوط به دوره 15 روزه است فکر خواهد کرد که این گزارش ها مربوط به 6 ماه تلاش است.

استاندار همدان ضمن تشکر از تلاش های سردار مهدیان نسب، فرمانده سابق همدان، گفت: سردار کامرانی صالح با صلابت و برنامه در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر امروز سربلند و به دنبال اجرای برنامه گوناگون اقتصادی هستیم، دلیل آن امنیتی است که در کشور داریم.

نیکبخت با اعلام اینکه نا امنی کشورهای اقماری ما را فرا گرفته اما در همین شرایط ما برنامه اقتصاد مقاومتی را اجرا می کنیم چرا که امنیت داریم، افزود: ترامپ ناقص العقل از امنیت و نیروهای انتظامی و نظامی ما ناراحت و عصبانی است.

به گزارش خبرآنلاین؛ وی با یادآوری اینکه ما زمانی وابسته به آمریکا بودیم اما امروز بدون وابستگی، کشور را اداره می کنیم، گفت: ترامپ می بیند که حقانیت ایران در دنیا به اثبات رسیده و آمریکا منزوی شده، کشوری می خواست ایران را محور شرارت معرفی و ایران هراسی کند، ولی امروز مردم دنیا متوجه شده اند که تروریستی اگر هست مادر آن و تولیدکننده آن آمریکا است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین