کد خبر: ۴۸۵۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

سخنگوی قوه قضاییه:«دری‌اصفهانی» در حال تحمل کیفر است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: «دری اصفهانی» اکنون در حال تحمل کیفر است.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره قطعی شدن حکم دری اصفهانی - فرد مرتبط با تیم مذاکره کننده هسته‌ای - و اینکه آیا وی برای تحمل دوران محکومیت به زندان رفته یا خیر؟ گفت: ایشان دو پرونده داشته؛ یک پرونده جاسوسی بوده که به 5 سال حبس محکوم شده و اعتراض کرد و در نهایت تایید شد. قبل از اینکه این حکم ابرام شود ایشان در رابطه با پرونده مالی در زندان بود که این حکم قطعی شد، حکم قطعی به زندان ابلاغ شد و الان در حال تحمل کیفر است. پرونده مالی هم به صورت جدا در حال رسیدگی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بعید می دانم بخش مالی پرونده ایشان به دادگاه رفته باشد.

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره  اینکه مقداری پیش ساز مواد مخدر در خراسان رضوی کشف شده است وآیا قوه قضاییه به ان ورود پیدا کرده است ؟  گفت:  این پیش سازها زیاد بودند  و پرونده به دادگاه نرفته است. استحضار دارید که می‌شود از پیش سازها به چند گونه  استفاده کرد و  اگر کشف شود که اینها برای مواد مخدر هست جرم است و هم سازنده و هم حمل کننده و هم صاحبش مجرم شناخته می‌شوند و مجازاتش در قانون مبارزه با مواد مخدر پیش بینی شده که سنگین است.

وی افزود: مردم هشیار باشند و اگر چنین چیزهایی دیدند از شوهرشان یا همسایه ها دیدند گزارش دهند. متاسفانه یکی از راه هایی است که بسیاری از جوانان الوده می شوند و میمیرند. حال اگر چهارتا قاچاقچی اعدام شوند سرو صداهای حقوق بشری بلند می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین