کد خبر: ۴۸۶۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۸

چطور سوخت و ساز بدن خود را بالا ببرید؟

سرپا بایستید، حالت نرمش و دو درجا را آغاز کنید و در عین حال آدامس بجوید! ثابت شده این روش روزانه بین 300 تا 2000 کالری بیشتر را می‌سوزاند!
آفتاب‌‌نیوز :
شاید راهکارهای بسیاری را برای افزایش سوخت و ساز بدن امتحان کرده باشید با این حال روش‌های جدید و در عین حال عجیبی هم وجود دارند که ثابت شده می‌توانند به سوخت و ساز بدن و کالری سوزی در حد ایده‌آل کمک شایانی بکنند. 

با این راهها آشنا شوید:

1- سرپا بایستید، حالت نرمش و دو درجا را آغاز کنید و در عین حال آدامس بجوید! ثابت شده این روش روزانه بین 300 تا 2000 کالری بیشتر را می‌سوزاند!

2- فنجان اول چای سبز را خورده‌اید و حالا به دنبال فنجان دوم هستید؟ تردید نکنید و سراغ فنجان دوم هم بروید. مطالعات می‌گوید چای سبز 4 الی 5 درصد متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. این در حالیست که یک فنجان چای سبز 2 کالری بیشتر ندارد. پس با فراغ بال بنوشید.

3- چند قطره لیمو را به چای یا آب اضافه کنید. حتما می‌دانید که لیمو ترش منبع غنی از ویتامین C است. تحقیقات دانشگاه آریزونا نشان داده است ورزشکارانی که ویتامین C کافی دریافت نمی‌کنند، 25 درصد کمتر از بقیه کالری می‌سوزانند.

4- قهقهه بزنید! خب این یک تحقیق کلاسیک آلمانی است که می‌گوید خنده‌های اینچنینی سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند و در نتیجه کالری بیشتری می‌سوزانید!

منبع: تایم
ترجمه: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین