کد خبر: ۴۸۶۱۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸

مدبر: زیرساخت‌های لازم برای حضور زنان در استادیوم آزادی وجود دارد

مدیر توسعه و تجهیز اماکن ورزشی می گوید که زیرساخت های لازم برای حضور بانوان به ورزشگاه آزادی وجود دارد و ما آمادگی کامل را در این باره داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
مدبر با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درباره بازسازی زیرساخت های مجموعه آزادی اظهار کرد: بعد از تعطیلی لیگ بازسازی سه تا از زون های آزادی را آغاز کردیم. روند بازسازی این بود که بتوانیم زیرساخت های بتنی را برداریم و تجهیزات جدید بگذاریم، اما متوجه شدیم که بالشتک های زیر آن ها هم خورده شده است. آن ها را هم برداشتیم و به کف ستون ها رسیدیم. کامل خاک برداری انجام شد و مصالح کاملا برداشته شد.

او ادامه داد: قطعا باید برای آب بندی کردن پوشش اقدام کنیم و مهمترین بحث آب بندی کردن آن است و بعد از آن صندلی ها نصب می شود.

مدبر در مورد مدت زمان اتمام این بازسازی خاطرنشان کرد: مدت زمان تعیین شده برای این بازسازی سه ماه بود ولی مشکلاتی پیش آمد که بیشتر از آن طول خواهد کشید.  مشکل اصلی که همیشه وجود دارد بودجه است. مشکل دیگر هم همانطور که گفتم ما تا سطح زیرین برداشت داشتیم و تقریبا سه ماه کار تخریب را انجام دادیم. یک سوم سبک سازی انجام شد. بودجه هم که همیشه لازم است و باید فرآهم شود. مشکل بعدی هم که در این راه وجود داشت برگزاری مسابقات بود. ما تقریبا ۲۴ ساعت قبل از هر رویداد بازسازی را تعطیل می کردیم و بعد از اتمام آن دوباره شروع می شد. کم کم بارندگی نیز شروع می شود و باید هر چه زودتر بازسازی تمام شود.

وی در مورد بلیت فروشی مسابقات نیز اظهار کرد: واقعیت این است که باید طوری انجام شود که هم شاًن تماشاچی رعایت شود و هم بحث امنیتی انجام شود. چه امنیت تماشاگران و چه اتفاقات دیگر در این بخش مهم است. خیلی نکات باید در این راه رعایت شود که مهمترین آن خود فروش بلیت است که باید سامان پیدا کند.

مدبر ادامه داد: امیدوارم که اکنون که این اقدام بلیت فروشی به دست باشگاه ها سپرده شده این موضوع ساماندهی شود اما باید دانست که در بازی های حساس آدم های زیادی از گوشه و کنار می آیند اما با سپردن بلیت فروشی به باشگاه ها شاهد ساماندهی خوبی خواهیم بود، ما هم به بهتر شدن کمک خواهیم کرد.  ما در حین بازسازی بحث ورودی ها، گیت ها و سایر را نیز مورد بررسی قرار دادیم تا به ساماندهی این امر کمک کرد.

او در پایان در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها و بحث زیرساخت ها نیز گفت: زیرساخت برای بانوان از نظر ما هم هست و هم می تواند ایجاد شود. کار سختی نیست که ورود بانوان به ورزشگاه ها انجام شود. تصمیم جای دیگری باید گرفته شود همانطور که گفتم زیرساخت ها برای زنان وجود دارد اما مراجع ذیصلاح باید تصمیم بگیرند، ما آمادگی کامل داریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
0
عربستان به زنان اجازه حضور در ورزشگاه ها رو داد و تو هنوز نیامده ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
1
اونها اجازه رفتن به ورزشگاه میدن، ما رفتن به پاسارگاد رو هم ممنوع میکنیم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین