کد خبر: ۴۸۶۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

قدرت زیادی در بت‌سازی دارید شما دلواپسان!

علی کریمی جمله‌ای را توئیت کرده که حالا دوستان دلواپس دریافتند اشتباه بوده و این بهانه‌ای شده برای تاختن به یک قهرمان.
آفتاب‌‌نیوز : علی کریمی جمله‌ای را توئیت کرده که حالا دوستان دلواپس دریافتند اشتباه بوده و این بهانه‌ای شده برای تاختن به یک قهرمان.

به گزارش خبر آنلاین، علی کریمی چیزی نوشته و بعد بلوایی به پا شده است.مسیری که پایانش ساده است. دوستان ارزشی هی می‌تازند و او به سبک قماش ورزشی پاسخشان را می‌دهد. بعد اصولگراها ناراحت می شوند و باید احتمالا ممنوع التصویرش کنند!

کریمی دو عبارت را به اشتباه نقل کرده و البته این بهانه ای شده برای دوستان ارزشی تا چنین مطالبی بنویسند: «فضای مجازی در کنار همه محاسنی که دارد، معایبی را در دل خودش به همراه دارد. هرچند که رابطه مستقیم شخصیت‌ها و به اصطلاح امروزی «سلبریتی»ها با مردم و کاربران می‌تواند در برخی موارد حسن باشد اما در بسیاری موارد باعث دردسر می شود. جایی که بعضی شخصیت ها خود را گاه و بی‌گاه و در کوچکترین بزنگاهی ملزم به انتشار مطالبی می‌کنند که در آن موضوع سررشته ندارند.

این عدم تخصص گاهی باعث می‌شود بازیگر خود را در مقام کارشناس دین قرار دهد. مثل آن دو بازیگر زنی که با اطلاعات ناکافی خود و صرفا به خاطر علاقه‌اش به یک حیوان زبان بسته، فتوا می دهند که «سگ» نجس نیست.

آن دیگر سلبریتی علاقه‌ شوهرخواهرش به خواهرش باعث شده تا او دامادشان را که از قضا فوتبالیست قابلی هم هست را محرم خودش بداند.

در جدیدترین مورد، فوتبالیستی که از هنرمایی اش در مستطیل سبز نمی توان کوچکترین ایرادی گرفت، جملات منتسب به بزرگان را بدون اندکی تحقیق و جستجو به یک شخصیت دیگر نسبت می‌دهد.

علی کریمی روز گذشته مطلبی را در اینستاگرامش منتشر کرد که دو ایراد بزرگ داشت:
نخست آن جمله ای را که وی به صورت عکس‌نوشته منتشر کرده بود، نه تنها به کوروش اختصاص نداشت بلکه جمله ای منتسب به شکسپیر نویسنده فقید انگلیسی بود.

دوم متنی که او در اینستاگرامش منتشر کرد نیز جمله کوروش نبود بلکه جملات گرانبهای مولای متقیان در نامه31 نهج البلاغه بود.

قدرت زیادی در بت‌سازی دارید شما دلواپسان!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین