کد خبر: ۴۸۶۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

دستمال قرمز را دور گردنش انداختم / او نامزد داشت و از من درخواست شرم آور کرد!+ عکس

مرد جوان که دوستش را کشته و جنازه وی را به چاهی عمیق انداخته بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد.
آفتاب‌‌نیوز : مرد جوان که دوستش را کشته و جنازه وی را به چاهی عمیق انداخته بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد.

اسفند ماه سال 94 از سفارت افغانستان به ایران خبر رسید پسر 25 ساله ای به نام عزیز که از مدتی قبل برای کار به ایران آمده بود به طرز مشکوکی ناپدید شده است. تلاش پلیس ایران برای افشای راز ناپدید شدن این پسر آغاز شد. پلیس دریافت عزیز از مدتی قبل که به ایران آمده بود با یکی از بستگان دورش به نام نظیر در یک ساختمان نیمه کاره مشغول به کار بود اما آنها هر دو بدون اطلاع صاحب کارشان ناپدید شده اند.

فرضیه جنایت قوت گرفته بود که شش ماه بعد پلیس نظیر را که به شیراز برگشته بود ردیابی و بازداشت کرد. این مرد 27ساله که در افغانستان صاحب همسر و دو فرزند است در همان بازجویی مقدماتی به قتل اعتراف کرد. وی گفت: عزیز را به خاطر اختلافات قبلی که سر یک ملک در افغانستان داشتم کشتم و جنازه اش را به عمق 18 متری چاه ساختمان نیمه کاره انداختم.

دستمال قرمز را دور گردنش انداختم / او نامزد داشت و از من درخواست شرم آور کرد!+ عکس

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد بقایای جنازه پسر جوان پیدا شد.

به این ترتیب اولیای دم به ایران آمدند و برای قاتل پسرشان حکم قصاص خواتند.

نظیر دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای این جلسه وکیل اولیا دم به دفاع پرداخت و برای نظیر قصاص خواست.

سپس متهم روبه روی قضات دادگاه ایستاد و ادعای تازه ای مطرح کرد. وی گفت: عزیز را کشتم چون از من درخواست نامشروعی داشت.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: عزیز نامزد داشت اما چند بار پیشنهاد داده بود تا با او ارتباط برقرار کنم. آخرین بار قصد داشت مرا آزار دهد که عصبانی شدم.من دستمالی قرمز را دور گردن عزیز پیچیدم و او را خفه کردم. سپس جنازه اش را به عمق چاه ساختمان انداختم و روی چاه را بستم. سپس از ترسم به افغانستان برگشتم اما شش ماه بعد که به ایران برگشته بودم بازداشت شدم.من به دروغ انگیزه قتل را اختلاف ملکی عنوان کردم اما حالا حقیقت را می گویم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و برای نظیر حکم قصاص صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین