کد خبر: ۴۸۶۳۴۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
انتشار اسناد تخلفات بقایی در صورت مجوز مراجع ذیصلاح

یک‌نماینده علیه بقایی سند رو کرد/قاضی‌پور:‌بقایی به‌دفترم بیاید

نماینده ارومیه در مجلس گفت: به دلیل موضوعات مرتبط با مسائل امنیت ملی، بنده نمی توانم تمامی اسناد مربوط به پرونده تخلفات آقای بقایی را منتشر کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
نادر قاضی‌پور در گفت وگویی در خصوص پرونده بقایی معاون رئیس‌جمهوری دولت دهم گفت: باید توجه کرد روزی که در صحن علنی مجلس اظهار کردم که یک دکل نفتی مفقود شده است خیلی ها به بنده خندیدند و عنوان کردند که مگر دکل نفتی چوب کبریت است که مفقود شود اما مقرر شده در سوم آذرماه سال جاری به پرونده دکل نفتی در شعبه 1066 دادگستری رسیدگی شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال 91 نیز در صحن علنی مجلس در ارتباط با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به نیویورک تذکری مطرح کردم و شکایتی در قوه قضائیه به ثبت رسید و در این شکایت تاکید شد اعضای خانواده مسئولان ریاست جمهوری برخلاف قانون نیز در سفر حضور داشتند.

یک نمایننده مجلس علیه بقایی سند رو کرد/قاضی‌پور: بقایی به دفترم مراجعه کند+سند

بررسی شکایت مربوط به سفر خانواده های اعضای هیات دولت دهم  به نیویورک در کمیسیون اصل 90 مجلس

قاضی پور در ادامه گفت وگوی خود با خبرگزاری خانه ملت گفت: شکایت مربوط به سفر خانواده های اعضای هیات دولت دهم به نیویورک در کمیسیون اصل 90 مجلس و قوه قضائیه در حال بررسی است.

وی گفت: اگر مصلحت نظام مطرح نبود اسناد پرونده تخلفات آقای بقایی را پیش تر افشا می کردم و به دلیل اینکه خود را سرباز نظام می دانم برای حفظ آرامش در این خصوص خویشتن داری کردم و اگر آقای بقایی احساس می کند به او تهمت زده ام ایشان می تواند علیه من در دادگاه شکایت کند تا در آنجا پاسخگوی شکایت او باشم.

بقایی برای دیدن مدارک به مجلس مراجعه کند

وی ادامه داد: به دلیل موضوعات مرتبط با مسائل امنیت ملی، بنده نمی توانم تمامی اسناد مربوط به پرونده تخلفات آقای بقایی را منتشر کنم و اگر آقای بقایی علاقه دارند که اسناد مربوط به تخلفات خود را مشاهده کند بهتر است ایشان به دفتر بنده در مجلس مراجعه کند.

قاضی پور تصریح کرد: وکیل آقای بقایی نیز اعلام کرده است که حرف های قاضی پور را جدی نگیرید، باید به ایشان اشاره کنم شما یک حقوقدان هستید و بنده نیز حدود 10 سال در مجلس سابقه نمایندگی مردم را برعهده دارم بنابراین اظهاراتم بر پایه مدارک است و شما نیز مستندات پرونده را دادگاه مشاهده کرده اید.

پروند بقایی 5 شاکی دارد

وی ادامه داد: شاکی پرونده آقای بقایی دیوان محاسبات کشور، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و نهاد ریاست جمهور است و پرونده مذکور دارای 5 شاکی است.

قاضی پور گفت: آقای بقایی به جای اینکه به بنده بگوید اسناد تخلفات را منتشر کن، بهتر است به دادگاه مراجعه کند تا اسناد پرونده را آنجا مشاهده کند.

بقایی اظهارات بنده را قبول ندارند به دادگاه شکایت کند

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: براساس قانون اساسی بنده حق اظهارنظر درباره موضوعات را دارم و اگر آقای بقایی اظهارات بنده را قبول ندارند به دادگاه شکایت کنند تا در دادگاه محاکمه شوم.

قاضی پور افزود: تصویر بخش کوچکی از اسناد مربوط به تخلف آقای بقایی را منتشر می کنم اما اگر مراجع ذی صلاح به بنده مجوز دهد تمامی اسناد مربوط به پرونده تخلفات آقای بقایی را منتشر خواهم کرد.

قاضی‌پور پیش از این نیز به افشاگری علیه بقایی پرداخته بود.(اینجا)

یک نمایننده مجلس علیه بقایی سند رو کرد/قاضی‌پور: بقایی به دفترم مراجعه کند+سند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
2
این دیگه چه مدرکی هست که شما ارائه میدین؟همون اتهاماتی که زدین تایپ کردین روی کاغذ.مردم رو چی فرض کردین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
3
مردم را فریب ندهید مدرک ارائه کردن روشش این نیست به دادگاه بدهید و در ضمن شما بودی که روزی حمایت کردید لطفا از ملت عذرخواهی کنید با این اشتباه بزرگتان
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
کاملا مشخص است که مدرک ایشان غلط املایی دارد. مثلا بعد از ذکر ارقام میلیاردی دوباره کلمه میلیارد را اورده است که در اینصورت اعداد و ارقام 18 رقمی خواهند شد. واقعا برای ایشان متاسفم با این روشهای سخیف فرد افتاده ای را لگد می زند. درحالی که زمانی که در قدرت بودند سکوت اختیار کرده بودند و چه بسا جلوی انها سینه می زدند. البته حتما باید اقای بقایی و رییسش محاکمه شوند و این حرفها موجب تبرئه ایشان نیست. در این میان موضع گیری افرادی مثل قاضی پور فقط موضوع را لوث می کند.
ناشناس
|
Norway
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
2
نمیدانم اینا در این زندگی کوتاه مدت چرا اینهمه دست و پا میزنند. چرا از مرگ بزرگمردان عبرت نمیگیرند؟ ....................
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
1
آقای قاضی پور- تخلفات و جرائمی که مطرح کرده بودید ، همه مالی بودند و ربطی به امنیت ملی نداشت، اگر راست میگویید ، اسناد همانها را منتشر کنید- مثل آمریکائیها دبه در نیاورید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
تامی توانی مدرک ارائه بده تا این خیانت کاران روسیاه شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
درسته که من از احمدی نژاد و بقایی و مشایی و ... نفرت دارم ولی اگه جای بقایی بودم به دفتر این نمی رفتم ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
خدایا چرا تابحال نسل انسان منقرض نشده است آخر این چه بدبختی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
اينا كه معلومه خودش تايپ كرده -فكر كرده
..خخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
1
بگذارید .....همدیگر رارسوا کنند کار خداست
سینا
|
United States of America
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
متاسفانه گاهی افرادی که در کشور مسولیت مهمی دارند وقتی شرایط سیاسی و اجتماعیشان اقتضا کند بعضی از مسایل پشت پرده مانند فساد مالی و اخلاقی را در زمان مقتضی بیان نمیکنند تا شفاف سازی در وقت خودش قشنگ و تاثیر گذار باشد نه بعد از اینکه مدتی زمان سپری گردد دوای درد اینگونه مسایل داشتن احزاب قوی هست که هر جا خطای صورت گرفت سریعا علنی شود یعنی احزاب مخالف همیشه در کمین خطای حزب مخالف دیگر نشسته تا خطا کرد موچش را بگیرد فقط بصرف اینکه فلانی آدم خوبی هست کفایت در امر مسولیت نمیکند مصلحت اندیشی گاهی خوب نیست اینکه بعد چهار سال بعد عنوان شود واقعا اسم اینکار را چه میگویند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین