کد خبر: ۴۸۶۵۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
در رابطه با خواستن و نخواستن آندو

فیروز کریمی: به 5 هزار خبرنگار یکجا جواب می‌دهم

سرمربی گسترشی ها در رابطه با بازگشت کاپیتان این تیم می گوید: فعلا پاسخ نمی دهم چون ارباب جراید تحمل ندارد و فردا یکی دیگر زنگ می‌زند؛ به خاطر همین هم هر وقت 5 هزار خبرنگار ورزشی جمع شدند به این سوال، به صورت یکجا جواب می‌دهم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های گسترش و صنعت نفت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
  اوضاع گسترش فولاد این روزها چطور است؟
 
 خدا را شکر تیم ما الان شرایط نرمالی دارد. ما تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و به نقاط قوت تکیه بیشتری داشته باشیم. ما در 4 بازی‌ اخیر به جز یک مورد، دیگر گلی نخوردیم. آن یک مورد هم گلی بود که کاملا بچگانه، نه روی اشتباهات فردی بود. این هدف اول ما بود که محقق شد و طی هفته گذشته و هفته‌ای که در پیش است، کار در بحث حمله را در برنامه داریم. در بازی با اکسین هم ما یک پنالتی داشتیم و چند موقعیت که با سرپنجه دروازه‌بان این تیم گرفته شد. به هر حال ما از 5 جلسه تمرینی که در مدت اخیر داشتیم، 3 جلسه را به نحوه حمله همه جانبه و ضربات آخر اختصاص دادیم.
 
 با این تمرینات فکر می‌کنید مشکل گل زدن تیم‌تان حل شده؟
 
 مشکل گل زدن مشکلی نیست که با 3، 4 و حتی 5 جلسه حل شود. ما نسبت به جلسات قبل بهتر شدیم و با اضافه شدن رضا خالقی‌فر که مهره توانمندی است، امیدواریم در بازی‌های بعد بتوانیم گل‌های بیشتری بزنیم.
 
 حالا که رضا خالقی‌فر برگشته، ظاهرا قرار است آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی هم برگردند. چطور شد که ابتدا گفتید این 2 بازیکن را نمی‌خواهید؛ اما بعد از آن اعلام کردید می‌توانند برگردند؟
 
 من اصلا نه گفته بودم آنها را نمی‌خواهم و نه گفتم برگردند! در این مورد هم نمی‌توانم بیش از این توضیح دهم چون خبرنگاران زیادی در این مورد می‌خواهند سوال کنند.
 
 به هر حال این سوالی است که در ذهن خبرنگاران زیادی به وجود آمده و حالا همه به دنبال جواب آن هستند. به نظر می‌رسد یک بار جواب دادن به آن، باعث می‌شود دیگر همه به جواب برسند...
 
 من هیچ صحبتی در مورد رفتن و برگشتن نکردم. الان هم اگر به شما بگویم، بعدی هم سوال می‌کند. قصد دارم فعلا به آن پاسخ ندهم؛ چون ارباب جراید تحمل ندارد و فردا یکی دیگر زنگ می‌زند؛ به خاطر همین هم هر وقت 5 هزار خبرنگار ورزشی جمع شدند به این سوال، به صورت یکجا جواب می‌دهم.
 
جمع کردن 5 هزار خبرنگار که ممکن نیست...
 
 (با شوخی) ان‌شاءا... یک روز این 5 هزار نفر جمع می‌شوند...
 
 از این مساله بگذریم، این هفته بازی سختی مقابل صنعت‌نفت آبادان دارید. با توجه به اینکه شما نیم فصل دوم لیگ قبل سرمربی صنعت‌نفت آبادان بودید و بازیکنان زیادی را در این تیم می‌شناسید و متقابلا فراز کمالوند هم چنین شناخت کاملی از گسترش فولاد تبریز دارد، فکر می‌کنید این بازی به چه صورت خواهد شد؟
 
 بازی این هفته، یک بازی حسابگرانه است چون هر 2 تیم برای مربیان شناخته شده هستند. امیدوارم بازی جذابی از آب در بیاید. به دلیل اینکه هر 2 تیم با علم به شناخت از همدیگر مقابل هم قرار می‌گیرند، بیشتر سعی می‌کنند روی نقاط ضعف حریف تمرکز کنند که هر تیمی در این مورد برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد و بتواند این نقاط ضعف را پوشش دهد، بازی پرحادثه‌ای از آب در خواهد آمد.
 
 بازگشت به آبادان را چطور می‌بینید؟
 
 من یک نیم فصل در آبادان بودم که این حضور، جزو عمر من محسوب نمی‌شود چون خیلی راحت بودم؛ البته حضور در آبادان 2 چیز داشت. اول اینکه مردم آبادان که با آنها در این مدت زندگی کردم، واقعا مردم خونگرمی هستند و نتایج هم با این مردم خوب شد؛ چون در همه فراز و نشیب‌ها همراه تیم بودند و حمایت می‌کردند. مساله دوم این بود که آنها همه اهل فن بودند و به بهترین شکل ممکن بازی‌ها را تحلیل می‌کردند که این مساله باعث شد به بهترین شکل مطلوب کار کنیم. با این شرایط، بازی‌های سختی داشتیم؛ اما امتیاز گرفتن از تیم‌هایی چون پرسپولیس، ذوب و تراکتور نیاز به برنامه‌ریزی خوب و همدلی داشت که با صنعت‌نفت آبادان به آن دست پیدا کردیم.
 
  شهرآورد 85 هم برگزار شد و تیم سابق‌تان شکست خورد...
 
 من قبل از این هم گفتم که بازی خیلی خوبی بود...
 
 اما خیلی‌ها معتقدند بازی خوبی نبود چون درگیری‌های فیزیکی و توقف بازی، روند بازی را کند کرده بود... .

 از نظر من بازی خیلی خوبی بود؛ البته می‌توانست بهتر هم باشد؛ اما این شهرآورد یکی از بازی‌های خوب بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین