کد خبر: ۴۸۶۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

خطیبی: افراد کنار زمین به من گفتند به دهنت چسب بزن

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با بیان اینکه یکی از افراد کنار زمین حرفی زد که باعث ناراحتی من شد گفت: به من گفتند حرف نزن و به دهنت چسب بزن که من هم این‌کار را انجام دادم.
آفتاب‌‌نیوز :
 رسول خطیبی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی بندرانزلی در مورد نیمه نخست بازی اظهار داشت: در نیمه نخست این دیدار بازی فیزیکی و درگیرانه را از دو تیم مشاهده کردیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز با بیان اینکه پس از 15 سال بهمن صالح‌نیا مربی سابق خود را در این دیدار ملاقات کردم ابراز داشت: صالح‌نیا زحمات زیادی را برای من در تیم ملی جوانان کشید.

خطیبی با اشاره به اینکه در نیمه نخست بازی به حریف اجازه ایجاد موقعیت خطرناک بر دروازه خودمان را ندادیم اعلام کرد: در نیمه دوم بازیکنان با تجربه تیم بد عمل کردند و اشتباه آن‌ها باعث شد تا گلی را دریافت کنیم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با بیان اینکه گاهی بازیکنان با تجربه دچار بی‌تجربگی می‌شوند اظهار داشت: قبل از گل نخست، دو بازیکن با تجربه ما ناهماهنگ عمل کردند تا تیم ما غافلگیر شود.

خطیبی با اشاره به اینکه پس از دریافت گل اول، بازی احساسی را به نمایش گذاشتیم عنوان کرد: با انجام تعویض قصد داشتیم نتیجه را جبران کنیم اما دریافت دو گل شیرازه تیم ما را به‌هم ریخت.

به گزارش تسنیم،سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه یکی از افراد کنار زمین حرفی زد که باعث ناراحتی من شد خاطرنشان کرد: به من گفتند حرف نزن و به دهنت چسب بزن که من هم این‌کار را انجام دادم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین