کد خبر: ۴۸۶۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

مهمترین سیاست استانداران

وزیر کشور گفت: مهمترین سیاست استانداران پیگیری برنامه‌های دولت است زیرا دولت با برنامه هایی که اعلام کرده از مردم رای گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بدو ورود به استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به جابه جایی هایی که در سطح استانداران در کل کشور وجود دارد؛ هدف از این کار انتقال تجربیات و استفاده از نیروهای جوان تر است تا بدین وسیله نوآوری و هماهنگی های بیشتر و وسیع تری در کشور ایجاد شود از این رو امروز در جریان این سفر برای معارفه آقای مهرعلیزاده به عنوان استاندار جدید اصفهان اقدام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین هدف و سیاست استانداران در دوره جدید چیست؟ گفت: مهمترین سیاست استانداران پیگیری برنامه‌های دولت است زیرا دولت با برنامه هایی که اعلام کرده از مردم رای گرفته  و مقام معظم رهبری آن را تنفیذ و نمایندگان مجلس به وزرای دولت رای اعتماد دادند که این برنامه های دولت عملیاتی و اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور تاکید کرد: در فرآیند انتخاب استانداران تلاشمان این است که از نظرات نماینده ولی فقیه در استان‌ها، نمایندگان مجلس و احزاب، ستادها و گروه‌ها استفاده کنیم که این هماهنگی و همکاری می‌تواند در مراحل بعدی در خدمت به مردم مفید و موثر باشد،  در انتخاب استاندار اصفهان بدون هیچ زحمتی این کار انجام شد که این مسئله نشان دهنده آگاهی و شعور و درک بالای نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه و احزاب بوده است و ان شاء‌الله امیدواریم این همکاری ادامه یابد تا بتوانیم به مطالبات مردم پاسخ مناسب دهیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین