کد خبر: ۴۸۷۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

از حضور شفر و تارتار تا ممانعت از حضور فیلمبردارن در تیم ملی فوتبال

سرمربیان دو تیم استقلال و پارس جنوبی جم در محل تمرین تیم ملی حاضر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا، تمرین روز شنبه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، در ورزشگاه آزادی برگزار شد. مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی‌پوش تیم السد قطر امروز اولین تمرینش را با دیگر بازیکنان تیم‌ ‌ملی ایران برگزار کرد. او به صورت اختصاصی در این تمرین کار کرد.

پژمان منتظری  و میلاد محمدی، دو بازیکن مصدوم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در تمرین امروز زیر نظر کادر پزشکی کار کردند. قرار است این دو نفر زیر نظر تیم پزشکی، خود را برای شرایط مسابقه آماده کنند.

میک مک‌درموت، عضو سابق کادرفنی استقلال که مدتی است در تمرینات تیم‌ ‌ملی حاضر می‌شود، در این تمرین هم حاضر بود و با لباس شخصی تمرین تیم‌ ‌ملی را نگاه می‌کرد.

در اواسط تمرین روز شنبه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران مهدی تارتار، سرمربی تیم‌ ‌ صدرنشین پارس جنوبی جم در لیگ برتر، در تمرین تیم‌ ‌ملی حاضر شد. وی زمانی که قصد داشت در کنار زمین حاضر شود، با هدایت یکی از مسئولان ورزشگاه آزادی به جایگاه VIP منتقل شد. ظاهرا ماجرای حضور حسن زاده، رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال در محل تمرین تیم‌ ‌ملی که عصبانیت کارلوس کی‌روش را به همراه داشت، در انتقال تارتار به VIP موثر بوده است.

دانیال ماهینی، مدافع راست تیم‌ ‌ملی در اواسط فوتبال درون تیمی، دچار مصدومیت شد و با نظر سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران جایش را به سید جلال حسینی داد. سید جلال حسینی تا آن زمان به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد.

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در اواخر تمرین تیم‌ ‌ملی فوتبال حاضر شد و در جایگاه VIP در کنار تارتار نشست و با او گپ و گفتی داشت.

پیش از آغاز تمرین، مسئولان ورزشگاه آزادی از ورود فیلمبرداران به محل تمرین ممانعت به عمل آوردند. ظاهرا ممنوعیت‌های حضور فیلمبردارن به تمرین تیم‌ ‌ملی هم کشیده شده است. نکته جالب آن است که مسئولان می‌خواستند حتی مانع ورود عکاسان شوند چرا که شاید عکاسان با دوربین‌های خود اقدام به فیلمبرداری کنند البته این اقدام آنها عملی نشد و عکاسان در محل تمرین حاضر شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین