کد خبر: ۴۸۷۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

بثینه شعبان: امروز شاهد نتایج فاجعه‌بار آنچه "بهار عربی" می‌خوانند، هستیم

مشاور رئیس جمهور سوریه اعلام کرد که امروز شاهد نتایج فاجعه‌بار آنچه به صورت جعلی "بهار عربی" نامیده می‌شود، هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و مطبوعاتی بشار اسد،  رئیس جمهوری سوریه در سخنرانی خود در افتتاحیه نشستی تحت عنوان "واقعیت عرب ۱۰۰ سال پس از بیانیه بالفور" در دمشق اعلام کرد، پروژه اول ما ثبت تاریخی آنچه است که بر سوریه طی هفت سال گذشته اتفاق افتاده، آن هم به دور از تحریف غرب.

این نشست امروز در سوریه به همت موسسه "وثیقه وطن" برگزار شد. موسسه "وثیقه وطن"در ژوئن ۲۰۱۶ افتتاح شد و به "تاریخ شفاهی" با هدف حفظ خاطرات ملی سوریه می‌پردازد.

شعبان افزود: ما به اجرای طرح‌ها برای مقابله با چالش‌هایی که علیه‌مان ترتیب داده می‌شود، توجه داریم. من از تجار عرب می‌خواهم به حمایت از مراکز تحقیقاتی مقاومت بپردازند.

وی در ادامه گفت: کشورها، مهم‌ترین مساله هستند و امروز شاهد نتایج فاجعه‌بار آنچه به صورت جعلی در برخی کشورها "بهار عربی" نامیدند، هستیم.

این نشست میزبان متفکران و پژوشگران عربی و سوریه جهت بررسی چالش‌های کنونی کشور عربی، راهکارها و رویکردها برای آینده آن با سندی کاری که شامل استرتژی‌ها و راهکارهایی برای ساخت آینده‌ای بهتر برای کشور عربی است، می‌شود.

مشاور سیاسی بشار اسد اعلام کرد که رایزنی ما در اینجا واقع‌بینانه، صریح، هدفمند برای ایجاد شرایطی بهتر برای نسل آینده است.

بثینه شعبان تاکید کرد که هدف از آن دستیابی به دیدگاه‌های استراتژیک عربی برای اجتناب از مشکلات بیشتر برای جهان عرب است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
بهار عربی همراه برنامه ریزی و تفکر نبود غربیا خواستن مسلمونا رو به جون هم بندازن تا تعدادشون کم بشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین