کد خبر: ۴۸۷۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

رهایی گروگان 12ساله ای که برای آزادی اش450 میلیون تومان درخواست کردند

آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان «فنوج» دراستان سیستان و بلوچستان از رهایی پسرک 12ساله خراسانی درعملیات مشترک با کارآگاهان استان خراسان رضوی خبرداد که 14 روزدر اسارت گروگانگیران بود. آدم‌ربایان برای آزادی پسرک، 450 میلیون تومان پول نقد خواسته بودند.

به گزارش روزنامه ایران، به گفته سرهنگ سرگزی، این پسربچه در مسیر مدرسه از مشهد ربوده شده و به سیستان و بلوچستان انتقال یافته بود. تا اینکه در تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس خراسان رضوی، یکی از آدم ربایان در مشهد شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌ها به آدم ربایی و انتقال کودک به منظور اخاذی از خانواده وی با همکاری همدست خود در شهرستان «فنوج» اعتراف کرد.

بدین ترتیب کارآگاهان پلیس «فنوج» با گذشت 12 روز از آدم ربایی، سرانجام گروگان 12 ساله را صحیح و سالم نجات دادند و به خانواده‌اش باز گرداندند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز دراین باره گفت: پسرک خردسال، 29 مهر امسال در راه بازگشت از مدرسه در منطقه «خواجه ربیع» ربوده شده بود.گروگانگیران نیز در تماس‌های خود از خانواده وی تقاضای 450 میلیون تومان پول نقد کرده بودند. بدین‌ترتیب بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس وارد میدان شده ودربررسی‌های تخصصی، یکی از آدم ربایان را در بندرعباس و متهم اصلی را نیز در مشهد دستگیر کردند.سردار کریمی گفت: آدم ربایان از آشنایان خانواده نوجوان گروگان بودند که به‌دلیل اختلاف‌های خانوادگی، نقشه گروگانگیری را طراحی واجرا کرده بودند که تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین