کد خبر: ۴۸۷۴۵۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲

سوارس یک «قاتل» است

سرمربی بارسلونا لوییز سوآرس مهاجم این تیم را یک مهاجم «قاتل» توصیف کرد .
آفتاب‌‌نیوز :
­ارنستو والورده سرمربی بارسلونا ضمن تمجید از لوییز سوآرس مهاجم این تیم وی را یک مهاجم «قاتل» توصیف کرد که با وجود دور بودن از شرایط ایده‌آل ، نشانه های مثبتی از وی دیده می شود.

به گزارش پایگاه اینترنتی ساکر نیوز ، سوآرس در این فصل از رقابت های لیگا تاکنون تنها 3 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان بارسلونا شده است و در دیدار شنبه شب نیز نتوانست گلزنی کند اما با این حال در نهایت بارسا با نتیجه 2 بر یک در نیوکمپ مهمان خود سویا را شکست داد.

با وجود اینکه این ستاره اروگوئه ای در شرایط خوبی به سر نمی برد ، بارسلونا با 4 امتیاز اختلاف نسبت به والنسیا در صدر جدول قرار دارند و با رئال مادرید نیز فاصله 11 امتیازی دارند.رئالی ها امروز یکشنبه باید به مصاف لاس پالماس بروند.

به‌رغم اینکه لوییز سوارس در این فصل کم گلزنی کرده است ، والورده می گوید در نمایش های اخیر این مهاجم 30 ساله نشانه های مثبتی می بیند.

سرمربی بارسلونا در این باره گفت : «ما اخیر زیاد درباره سوآرس صحبت می کنیم اما من از اینکه او را در اختیار دارم خوشحال هستم و علت آن شیوه عملکرد سوآرس و کارهایی است که او برای ما انجام می دهد ، است.او یک قاتل است».

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وی در پایان خاطر نشان کرد :‌ «با وجود اینکه سوآرس اخیرا گلزنی نمی کند ، او همیشه فرصت گلزنی پیدا می کند و این اتفاق در برابر سویا نیز رخ داد و این یک نشانه خوب است».

پس از تعطیلات لیگ و بازی های ملی ، بارسلونا روز 18 نوامبر باید مقابل لِگانس صف آرایی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین