کد خبر: ۴۸۷۶۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

بارش پراکنده در برخی مناطق کشور/ افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراکنده در برخی مناطق کشور طی فردا، از افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، با عبور جریانات تراز میانی، امروز (۱۵ آبان) در برخی نقاط شمال غرب و غرب در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، زنجان، همدان، اردبیل بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا (۱۶ آبان) بارش به صورت پراکنده در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: روز چهارشنبه (۱۷ آبان) با تقویت جریانات تراز میانی، بارش با شدت بیشتر در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و سواحل غربی خزر رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز پنجشنبه (۱۸ آبان) تداوم این وضعیت را در شمال غرب، غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز غربی و مرکزی داریم و روز جمعه (۱۹ آبان) علاوه بر این نواحی بخش‌هایی از شمال شرق نیز تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرد.

وظیفه در ادامه گفت: طی امروز تا روز چهارشنبه همچنان در شهرهای صنعتی و پر جمعیت غبار محلی همراه با افزایش آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان پایتخت فردا کمی ابری تا نیمه ابری با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه نیمه ابری و غبارمحلی اوایل شب افزایش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین