کد خبر: ۴۸۷۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

دربی بسکتبال پایتخت را مهرام برد

در اولین دیدار از هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال مهرام برابر دانشگاه‌آزاد به برتری رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
اولین مسابقه این هفته در سالن آزادی و بین دو تیم مهرام و دانشگاه‌آزاد برگزار شد که در پایان مهرامی‌ها دربی پایتخت را با نتیجه ۸۰ بر ۷۵ به سود خود تمام کردند. این مسابقه تا ثانیه‌های پایانی نزدیک و پایاپای بود که در نهایت به سود میزبان تمام شد.

دو تیم بازی را بسیار نزدیک شروع کردند که کوارتر یک ۱۸ بر ۱۸ برابر شد اما شاگردان هاشمی با آغاز کوارتر دوم عملکرد بهتری داشتند و فاصله امتیازی ایجاد کردند. مهرام در کوارتر دوم ۲۳ بر ۱۲ به برتری رسید.

با آغاز نیمه دوم دانشگاه‌آزاد با عملکرد خوب آرون گرامی‌پور و عرفان نساج‌پور به بازی برگشت و فاصله را کاهش داد. این تیم در کوارتر سوم ۲۴ بر ۲۰ به برتری رسید و به بازی برگشت.

در کوارتر چهارم دو تیم پایاپای پیش‌ می‌رفتند اما مهرام توانست فاصله امتیازی‌اش با مهمان را حفظ کند و با اینکه در کواتر پایانی ۲۱ بر ۱۹ مغلوب شد اما در نهایت با نتیجه ۸۰ بر ۷۵ حریفش را شکست داد.

آرون گرامی‌پور بازیکن ایرانی انگلیسی دانشگاه‌آزاد در این مسابقه ۳۴ امتیاز داشت و با ۵ ریباند و تاثیرگذاری ۳۰ بهترین بازیکن میدان بود. در کنار او عرفان نساج‌پور نیز با کسب ۱۵ امتیاز، ۵ پاس منجربه گل و تاثیرگذاری ۱۹ عملکرد خوبی داشت.

در ترکیب مهرام نیز کیوان ریاعی با ۱۳ امتیاز، ۶ ریباند و تاثیرگذاری ۱۹ توانست موثرترین بازیکن تیم برنده نام بگیرد.

به گزارش ایسنا،دیگر دیدارهای هفته هفتم در حال برگزاری است و دیدار نیروی زمینی و شهرداری گرگان نیز در سالن آزادی شروع شده‌ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین