کد خبر: ۴۸۷۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

قتل به قیمت گردو

دادستان شهرستان اسدآباد از قتل دو برادر در این شهرستان و دستگیری قاتلان آنها خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدجواد هاجرپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد : صبح دیروز رأس ساعت 9 قتل دو برادر 30 و 33 ساله در یک واحد گاوداری در روستای هودروج اسدآباد گزارش شد که به محض گزارش بازپرس ویژه قتل به اتفاق اکیپ آگاهی شهرستان و استان وارد صحنه و محل جرم شدند.

وی با اشاره به اینکه مقتولین با ضربات چاقو و قمه به قتل رسیده بودند، افزود: در شب وقوع قتل شخص سوم به همراه دو برادر در این مکان بوده که این فرد ادعا بر این دارد که شخصی به وسیله اسپری او و دو برادر را بیهوش و دست و پای آنان را بسته است و صبح در ساعت 9 به هوش آمده و با صحنه قتل این دو برادر مواجه شده و عشایر به کمک وی آمده و قضیه را به نیروی انتظامی اطلاع می‌دهند.

هاجرپور با بیان اینکه اظهار این شخص کاملا مشکوک بوده است، افزود: بنا بر همین اظهارات مشکوک و برخی شبهات، فرد موردنظر بازداشت شد که شب گذشته اقرار بر قتل دو برادر با تبانی شخص ثالث دیگری کرد.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده شخص ثالث به نام "اصغر" نیز دستگیر شد که این فرد نیز اعتراف به قتل دو برادر با تبانی فرد بازداشت شده کرد، ادامه داد: قاتلین دو برادر انگیزه خود از قتل را سرقت یک نیسان گردو عنوان کرده‌اند که به نظر انگیزه‌های دیگری نیز در این امر دخیل بوده است.

دادستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر قاتلین موردنظر با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان می‌شوند، از "طالبی" بازپرس ویژه پرونده که تحقیقات لازم در این رابطه را انجام داده تقدیر و قدردانی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین