کد خبر: ۴۸۸۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

بازداشت دزد در بزم شبانه ۵ دوست پایتخت‌نشین

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، ظهر دیروز از دستگیری چهار سارق خانه در محدوده خانی آباد نو خبر داد و گفت: این متهمان به بهانه مهمانی به خانه یکی از دوستانشان رفته بودند که با استفاده از غفلت صاحب خانه، اقدام به سرقت ۲۸میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرهنگ رضا بستو، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت دراین خصوص گفت: چندی پیش یکی اهالی با مراجعه به ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو، از چهار تن از دوستان پسرش شکایت کرده و اظهار داشت زمانی که وی در خانه حضور نداشته فرزندش چهار تن از دوستان خود را به خانه دعوت کرده و این دوستان اقدام به سرقت طلا و جواهرات خانه وی به ارزش ۳۰ میلیون تومان کرده اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی و تحقیقات وارد عمل شده و ضمن تشکیل پرونده به تحقیقات از این چهار نفر که مالباخته از آن ها شکایت کرده بود پرداختند.

وی افزود: اظهارات ضد و نقیض و دورغ های ارائه شده از سوی چهار متهم اصلی پرونده مسیر تحقیقات را به بازجویی های فنی کشاند و در نهایت هر چهار متهم لب به اعتراف گشوده و عنوان داشتند که پس از طرح دوستی با پسر شاکی در فرصتی مناسب به عنوان میهمان به خانه وی رفته و یکی از آن ها به بهانه بیماری و سردرد در یکی از اتاق ها به استراحت پرداخته و ساعتی بعد که از خانه بیرون رفته اند طلا، جواهرات و سکه های مالباخته را نیز به سرقت برده اند.

بستو خاطرنشان کرد: در بازرسی از وسایل متهمان نیز یک سرویس طلا به ارزش ۶ و نیم میلیون تومان، یک انگشتر مروارید به ارزش یک میلیون و ۸۵۰ میلیون تومان، یک سرویس مروارید به ارزش چهار میلیون تومان، سه گردبند طلا به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۶ عدد سکه بهار آزادی و…. جمعا به ارزشی بالغ بر ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کشف و ضبط شد.
متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین