کد خبر: ۴۸۸۵۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
اظهارات جنگ‌طلبانه جیمز وولزی علیه ایران

رئیس پیشین سیا: دفعه بعد که سپاه به ما چپ نگاه کرد، باید به‌جای حرف‌زدن، ۶ تا ۱۲ عدد از "مادربمب‌ها" را روی تاسیسات آنها بریزیم!

رئیس پیشین سیا با تاکید بر لزوم نابودی زیرساخت‌های سپاه و برنامه هسته‌ای ایران، گفت: کاهش بهای نفت تنها راه شکستن کمر اقتصاد ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :
«جیمز وولزی» رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفت باید عملا تمام زیرساخت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین تاسیسات هسته‌ای ایران را نابود کند تا تهدید اتمی این کشور برطرف شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از فارس، وولزی طی مصاحبه با روزنامه «جروزالم پست» چاپ فلسطین اشغالی گفت: «دفعه بعد که سپاه به ما چپ نگاه کرد، باید به‌جای حرف زدن و مصلحت‌اندیشی، 6 تا 12 عدد از "مادربمب‌ها" را روی تاسیسات آنها بریزیم.»

وی با ادعای اینکه متوقف کردن یک شناور نیروی دریایی آمریکا توسط سپاه در سال 2016 در خلیج‌فارس، یک تجاوز نظامی بود تاکید کرد آمریکا باید با ایران وارد جنگ شده و هرچیزی را در ارتباط با سپاه که می‌تواند عملا نابود کند.

این مقام امنیتی پیشین آمریکا با تاکید بر اینکه تمام تاسیسات و مراکز مربوط به برنامه هسته‌ای ایران باید نابود شود، افزود البته این رویکرد می‌تواند آمریکا را به ورطه پرتلاطم و نبردی غیرقابل پیش‌بینی با ایران و متحدانش در منطقه بکشاند.

وولزی همچنین ضمن ابراز نارضایتی از اینکه «دونالد ترامپ»‌رئیس جمهور آمریکا تا کنون توافق هسته‌ای با ایران را پاره نکرده، گفت برای کاهش نفوذ و قدرت ایران باید اُپک را تضعیف کرده و بهای نفت را به بشکه‌ای 30 دلار برسانند.

وی ادامه داد: «اگر آمریکا، اسرائیل و دیگر متحدان می‌خواهند به ایران صدمه زده و آن را از اداره کردن خلیج (فارس) دور کنند، باید اقتصاد ایران را بشکنند و پایین آوردن بهای نفت، تنها روشی است که می‌تواند این کار را انجام دهد.»

رئیس پیشین سیا در پایان، افزایش تولید خودروهای برقی و هیبریدی را یکی از راه‌های موثر و البته فناورانه برای کاهش بهای نفت در طولانی‌مدت توصیف کرد، زیرا با رواج پیدا کردن این نوع خودروها، درخواست برای سوخت (بنزین و گازوئیل) نیز کمتر خواهد شد و اینگونه خرید نفت و به تبع آن قیمت، کاهش می‌یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
3
1
عليه اىن حرفها تبليغات كنيد به سازمان ملل شكايت كنيد بگيد دارند ما را تهدىد مى كنند
شب دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
2
2
دمش گرم خوشمان امد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
متاسفانه دموکرات ها از ابتدا تا حالا در کار تضعیف امریکا بوده اند درست عکس جمهوری خواهان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین