کد خبر: ۴۸۸۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

نظر نماینده ولی فقیه در سپاه به بازداشت شاهزادگان سعودی

نماینده ولی فقیه در سپاه از راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان نماد اقتدار امت اسلامی یاد کرد وگفت: حضور باشکوه و میلیونی محبان اباعبدالله الحسین (ع) از سراسر دنیا در این اجتماع عظیم بیانگر عظمت و قدرت نرم افزاری اسلام بوده و جهانی شدن و تداوم این راه و مسیر عزت بخش می تواند منجر به زمینه سازی برای ظهور گردد.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها در مقاطع مختلف تاریخ، اظهار کرد: آمریکایی ها در 200 سال گذشته به هیچ دولت و ملتی رحم نکرده اند، آن ها فقط به فکر منافع خود هستند، حتی پس از امضای قراردادهای بسیار بزرگ با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با بیان الفاظ ناشایست اعلام کرده اند که سود فراوانی نصیب آنان شده است.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه همه دولت های تشکیل شده پس از دفاع مقدس به نوعی قابل اطمینان نبودن این دولت متکبر و مستکبر را لمس کرده اند،پیرامون رویکرد اروپا در قبال مسائل ایران یادآور شد: پیوستگی امنیتی اروپا به آمریکا، مساله ناتو و روابط اقتصادی بسیار گسترده مسایلی است که اروپا را مطیع آمریکا می کند.

سعیدی بیان کرد: ملتی که قرار است در مقابل قلدرها ایستادگی کند، باید خود را تقویت کند تا زمینه های آسیب را از خود دور کند.

وی تصریح کرد : راه مردم ایران روشن است، رهبری هوشمند نظام ، راه را مشخص کرده اند و آحاد مسئولین باید به آن توجه کنند تا کشور تقویت شده و آرمان های نظام اسلامی اجرا شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه به پیروزی های ارتش عراق و سوریه در مقابل تروریست های داعش اشاره و خاطرنشان کرد:صهیونیزم و دنیای استکبار می خواستند با تشکیل خلافت داعش، حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند ،اما با تلاش هوشمندانه و مقاومت مردم منطقه و یاری خداوند این توطئه خنثی شد.

وی پیرامون مسایل اقلیم کردستان عراق نیز بیان کرد: استقلال این اقلیم هم یکی از خطرناک ترین اتفاق ها بود که می توانست نتایج منفی سنگینی برای منطقه در پی داشته باشد.

سعیدی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلاتی که گریبانگیر دربار عربستان شده اشاره و تصریح کرد: عربستان آبستن حوادثی است که در آینده نزدیک خود را نشان خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه از راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان نماد اقتدار امت اسلامی یاد کرد وگفت: حضور باشکوه و میلیونی محبان اباعبدالله الحسین (ع) از سراسر دنیا در این اجتماع باشکوه بیانگر عظمت و قدرت نرم افزاری اسلام بوده و جهانی شدن و تداوم این راه و مسیر عزت بخش می تواند منجر به زمینه سازی برای ظهور گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین