کد خبر: ۴۸۸۷۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵

نقشه شوم آسیه برای تازه داماد در شب عروسی + عکس و جزئیات

خاله عروس جوان پاکستانی که با مسموم کردن شیر، 17 نفر از اعضای خانواده و فامیل تازه داماد را به کام مرگ کشانده بود، به‌عنوان طراح اصلی قتل عام دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : خاله عروس جوان پاکستانی که با مسموم کردن شیر، 17 نفر از اعضای خانواده و فامیل تازه داماد را به کام مرگ کشانده بود، به‌عنوان طراح اصلی قتل عام دستگیر شد.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از رکنا، حدود 2 هفته قبل، مرگ ناگهانی تعدادی از میهمانان یک عروسی در روستای دورافتاده «مظفرگره» بر اثر مسمومیت به پلیس گزارش شد. با آغاز تحقیقات، مأموران دریافتند مصدومان و قربانیان پس از خوردن نوشیدنی مخصوص مراسم عروسی مسموم شده و به بیمارستان انتقال یافته‌اند. همچنین مشخص شد در این واقعه تلخ فامیل داماد بیشترین تلفات را داشته‌اند و عروس جوان نیز که از وصلت ناراضی بوده در خانه مانده است. به این ترتیب «آسیه بی‌بی» -عروس 21 ساله- بازداشت شد و در بررسی تلفن همراه او، پسر مورد علاقه‌اش نیز شناسایی و دستگیر شد. پسر جوان که از ماه‌ها قبل از ازدواج اجباری «آسیه» با او در ارتباط بود پس از دستگیری، خاله عروس را به‌عنوان طراح نقشه قتل داماد معرفی کرد. او مدعی شد قرار بود آسیه با ریختن مرگ موش درلیوان شیر شوهرش، او را به قتل برساند اما مادرشوهرش پس از اینکه متوجه شد پسرش شیر را نخورده است آن را داخل معجون مخصوص عروسی ریخت. با این اعتراف‌ها «زرینه بگوم» خاله عروس نیز بازداشت شد که هم‌اکنون تحقیقات تخصصی از او نیز ادامه دارد.

نقشه شوم آسیه برای تازه داماد در شب عروسی + عکس و جزئیات
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین